کد خبر:47040
پ

کارگردان پرسپولیسی دربی 103 هواداران استقلال را سانسور کرد

در جریان برگزاری دربی 103 بار دیگر ثابت شد که بسیاری از دست اندرکاران غیرفوتبالی که در بخش های مختلف مسئولیت و سمت دارند، هوادار پرسپولیس هستند و گرایشات رنگی خود را در مسئولیت خود دخیل می کنند. کارگردان پرسپولیسی دربی 103 هواداران استقلال را سانسور کرد هوادار پرسپولیس یا هر تیم دیگر بودن به […]

در جریان برگزاری دربی 103 بار دیگر ثابت شد که بسیاری از دست اندرکاران غیرفوتبالی که در بخش های مختلف مسئولیت و سمت دارند، هوادار پرسپولیس هستند و گرایشات رنگی خود را در مسئولیت خود دخیل می کنند.

کارگردان پرسپولیسی دربی 103 هواداران استقلال را سانسور کرد

هوادار پرسپولیس یا هر تیم دیگر بودن به عنوان یک شخصیت حقیقی، جرم نیست اما وقتی فردی در مسئولیتی حقوقی که بابت آن از بیت المال دست مزد دریافت می کند، گرایشات هواداری خود را دخیل می کند نه تنها جرم است بلکه به لحاظ شرعی، مشکل دارد.

صحبت از کارگردان تلویزیونی دربی 103 است!فردی که از قبل از شروع مسابقه مدام هواداران پرسپولیس را به تصویر کشید و هرگز طرح های جالب هواداران استقلال را که مورد توجه کانال معروف و معتبر اولتراها نیز قرار گرفته بود، به بینندگان تلویزیونی نشان نداد و در عوض طرح کپی ه کانون هواداران پرسپولیس از تیم دورتمند ر بارها به تصویر کشید! (استقلال در این بازی میزبان بود اما به دستور یگان ویژه، بسیاری از طرح های هواداری خود را نتوانست اجرا کند اما در سمت مقابل کانون هواداران پرسپولیس با پشتوانه بالادستی ها، هر خط قرمزی را رد شد و کارگردان تلویزیونی نیز با آب و تاب تمام، تک تک آنها را به نمایش گذاشت)

فردی که در اوج حملات استقلال در 15 دقیقه ابتدایی بازی به یکباره درصد مالکیت بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال را به بینندگان نشان داد، تنها شدت عصبانیت خود را از موضع منفعل تیم محبوب در 15 دقیقه ابتدایی را به تصویر کشید. (اینکه این عدد چطور به دست آمده و آیا با توجه به تخیلات عوامل پشت صحنه پخش زنده دربی بوده یا نه بماند)

در ادامه نیز همین آقا که به سبب بولد نشدن نامش از بردن نامش اجتناب می کنیم، بارها تصویر سرنگون شدن عیسی آل کثیر را نشان داد تا به بیننده القا کند که این صحنه پنالتی بوده است اما هرگز صحنه ای که توپ به دستان اسماعیلی فر برخورد کرد و داور می بایست یک پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد را نشان نداد. او حتی از پخش مجدد صحنه ای که وحید کاظمی بی جهت در سوت خود دمید و شلوغی درون محوطه جریمه پرسپولیس را به سود پرسپولیس سوت زد، واهمه داشت و صحنه آهسته و پخش مجددی در کار نبود که بیننده متوجه شود، داور برای چه اعلام خطا کرده است. کارگردان لپ قرمزی دربی 103 که به خوبی می دانست یک پنالتی مسلم در این صحنه برای استقلال گم شد، تا انتهای بازی نیز هرگز این صحنه را بازپخش نکرد تا متوجه شویم، جواد نکونام و تیمش از چه لجنزاری 1 امتیاز گرفتند و دوباره آتش به جان آنهایی انداختند که بسیج شده بودند، این دیدار به سود قرمزها تمام شود.

د

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پسر روسونری 23 مارس 2024 / 11:05 ب.ظ

    سر صحنه اسماعیلی فر بازی متوقف شده بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید