کد خبر:45902
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن: گل ولسیانی آفساید بود

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هفته سوم لیگ برتر را با تساوی خانگی 1-1 پشت سر گذاشت که به نظر می رسد باز هم اشتباه داوری به کمک این تیم آمده است. در کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب اهن مشخص شد که در ارسال وحید امیری برای ولسیانی، او در موقعیت آفساید قرار داشته […]

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هفته سوم لیگ برتر را با تساوی خانگی 1-1 پشت سر گذاشت که به نظر می رسد باز هم اشتباه داوری به کمک این تیم آمده است. در کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب اهن مشخص شد که در ارسال وحید امیری برای ولسیانی، او در موقعیت آفساید قرار داشته است.

جدول لیگ برتر 1402

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن: گل ولسیانی آفساید بود

بسیاری از کارشناسان داوری بر آفساید بودن این گل تاکید کرده اند. به نطر می رسد پشت پرده عاملین تعلل در ورود var به فوتبال ایران به خوبی نیت خود را در سه هفته ابتدایی لیگ نشان داده اند. چرا که در بین سه تیم مدعی، دو تیم به شکل عجیبی از اشتباهات داوری سود برده اند و یک تیم مثل سالهای گذشته متضرر شده است. ظاهراً نفع آقایان در نیامدن var به فوتبال ایران در این است که با چنین اشتباهات داوری مضحکی، نتایج را مهندسی نمایند چرا که با وجود var دیگر نمی توانند از کنار این صحنه ها به سادگی عبور کنند و مجبور به بازبینی صحنه و بازگرداندن چنین گلهایی می شوند.

این صحنه اصلاً صحنه آفساید میلیمتری محسوب نمی شود چرا که بازیکن پرسپولیس به اندازه یک بدن کامل جلوتر از مدافع ذوب آهن قرار داشت و اگر کمک داور نتواند چنین صحنه هایی را تشخیص دهد شاید بهتر باشد برای همیشه از قضاوت کنار گذاشته شود چرا که کار و تخصص او تشخیص چنین صحنه هایی است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 24 آگوست 2023 / 11:34 ب.ظ

    چه فایده؟ وقتی افشاریان بیشرف با کمال پررویی داور فینال جام حذفی رو مجددا در ليست داوران میذاره؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید