کد خبر:46377
پ

پیروزی ارزشمند استقلال مقابل تراکتور | جواد لالیگایی می تازد

از هفته نهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال توانست با یک نمایش منطقی در حضور خیلی هواداران خودی در استادیوم آزادی مقابل تیم پرستاره تراکتور به پیروزی 2 بر 0 برسد. 3 امتیاز این بازی حساس توانست جایگاه استقلال در صدر جدول را محکم تر کند و حالا در صورت امتیاز از دست دادن پرسپولیس […]

از هفته نهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال توانست با یک نمایش منطقی در حضور خیلی هواداران خودی در استادیوم آزادی مقابل تیم پرستاره تراکتور به پیروزی 2 بر 0 برسد. 3 امتیاز این بازی حساس توانست جایگاه استقلال در صدر جدول را محکم تر کند و حالا در صورت امتیاز از دست دادن پرسپولیس در بازی امروز مقابل سپاهان، آبی ها با حاشیه امن 4-5 امتیازی در صدر جدول حا خوش می کنند.

پیروزی ارزشمند استقلال مقابل تراکتور | جواد لالیگایی می تازد

نکونام و کادر فنی مجربش در این دیدار حساس توانستند به دور از هیجان کاذب با یک نمایش منطقی مقابل تراکتور به پیروزی برسند. تیم استقلال در نیمه اول، توپ را به تراکتور داد تا با استفاده از فضای ایجاد شده به واسطه جلو آمدن مدافعین تراکتور، در ضدحملات به گل برسد که اتفاقاً این تاکتیک تا حد زیادی جواب داد و کرنر منتج به گل اول استقلال بر اثر توپ ربایی عالی بلانکو و پاس او به رضاوند به دست آمد که تعلل او و مهرداد محمدی باعث از دست رفتن موقعیت گل و ایجاد کرنری شد که به زیبایی توسط مهدی پور نواخته شد و با ضربه سر شیرجه ای ایمان سلیمی به گل تبدیل شد.

ایمان سلیمی که در هفته های اخیر تحت فشار قرار داشت، نه تنها با گل خود جواب منتقدین را داد بلکه با یک نمایش بی نقص مقابل محمد نادری و گوستاوو واگنین توانست جلوی حملات تراکتور از سمت راست دفاعی استقلال را بگیرد.

در ادامه تراکتور با تعویض های سرمربی اش میل هجومی بیشتری گرفت اما دفاع لایه به لایه استقلال در اکثر مواقع موفق عمل کرد و همچنان در ضدحملات آبی ها می توانستند به گل های بعدی برسند اما بی دقتی در ارسال پاس نهایی باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد تا پاس بلند و لاب جلالی بر روی سر بلانکوی آرژانتینی بنشیند و این بازیکن بلندقامت که اولین بازی به طور فیکس در ترکیب قرار می گرفت، اولین گل خود برای استقلال را در لحظات حساس بازی که احتمال گلزنی تراکتور بیشتر بود به ثمر برساند.

در نهایت آبی ها با کنترل بازی در 10 دقیقه پایانی توانستند زهر حملات تراکتور را گرفته و با یک پیروزی خاطره انگیز مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی، این دیدار را به پایان برسانند.

گوستاو بلانکو در این دیدار نشان داد یک بازیکن حرفه ای و گلزن است اما به لحظ بدنی تا حدی از شرایط ایده آل فاصله دارد و با رسیدن او به فرم مطلوب، احتمالاً گلهای بیشتری از او در لباس استقلال خواهیم دید.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید