کد خبر:10611
پ

پیام شوکه کننده شجاع خلیل زاده به گل محمدی از قطر

شجاع خلیل زاده که در حرکتی رونالدینیویی به یکباره سر از قطر در آورد، در پیامی به سرمربی پرسپولیس از او حلالیت طلبید تا اندک شانس بازگشت او به پرسپولیس نیز رنگ باخته باشد.   پیام شوکه کننده شجاع خلیل زاده به گل محمدی از قطر او که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه با […]

شجاع خلیل زاده که در حرکتی رونالدینیویی به یکباره سر از قطر در آورد، در پیامی به سرمربی پرسپولیس از او حلالیت طلبید تا اندک شانس بازگشت او به پرسپولیس نیز رنگ باخته باشد.

 

پیام شوکه کننده شجاع خلیل زاده به گل محمدی از قطر

پیام شوکه کننده شجاع خلیل زاده به گل محمدی از قطر

او که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس، متمم قرارداد خود را امضا کند، راهی قطر شد. خلیل‌زاده قبل از سفر به قطر با تماس یحیی گل‌محمدی روبرو می‌شود اما گفتگوی بین آنها به دلیل خاموش بودن گوشی همراه مدافع پرسپولیس اتفاق نمی‌افتد.

?خلیل‌زاده نیز پس از عزیمت به کشور قطر در پیامی که برای یحیی گل‌محمدی ارسال می‌کند از سرمربی این تیم حلالیت طلبیده و برای وی و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرده است. پیامی که سرمربی سرخ‌ها را شوکه می‌کند اما یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته فعلاً واکنشی به آن نشان ندهد.

?خلیل‌زاده در حالی پرسپولیس را ترک کرده است که هنوز خبری از توافق رسمی او با باشگاه الریان قطر مطرح نشده است. با این حال این احتمال وجود دارد که با توجه به حضور این بازیکن در قطر، قرارداد وی این روزها امضا شود!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید