کد خبر:45772
پ

پول به پرسپولیس رسید | از جدایی مهدی عبدی تا جذب یاسین سلمانی و مهاجم خارجی

در حالی که فیلم صحبت های متناقض مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر طفل خوندن بازیکنان پرسپولیس و مظلومیت آنه در عدم دریافت مطالبات فصل گذشته شان، این روز در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد؛ یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب مهدی عبدی را مازاد کرد! پول به پرسپولیس رسید | از جدایی مهدی […]

در حالی که فیلم صحبت های متناقض مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر طفل خوندن بازیکنان پرسپولیس و مظلومیت آنه در عدم دریافت مطالبات فصل گذشته شان، این روز در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد؛ یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب مهدی عبدی را مازاد کرد!

پول به پرسپولیس رسید | از جدایی مهدی عبدی تا جذب یاسین سلمانی و مهاجم خارجی

پول به پرسپولیس رسید | از جدایی مهدی عبدی تا جذب یاسین سلمانی و مهاجم خارجی

این اتفاق در حالی رخ داد که گل محمدی تا پیش از این از جذب نشدن مهاجم برای تیمش انتقاد کرده بود و حالا او یکی از دو مهاجم تخصصی تیم که سابقه گلزنی در دربی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد، به طور قرضی به تراکتور فرستاد تا اسکواد پرسپولیس تنها با یک مهاجم تخصصی  به نام شهاب زاهدی شکل بگیرد.

شهاب زاهدی که در دو بازی ابتدایی پرسپولیس نشان داده آن مهاجم شش دانگ و گلزنی که هواداران و کادر فنی به دنبالش بودند، نیست این روزها با جدایی مهدی عبدی، فشار بیشتری را روی دوش خود حس می کند.

اما از گوشه و کنار خبر می رسد پشت پرده مجوز خروج مهدی عبدی و توافق قریب الوقوع با یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید چیزی نیست جز تزریق منابع مالی جدید به باشگاه پرسپولیس و قول مدیریت به یحیی گل محمدی مبنی بر جذب یک مهاجم خارجی با کارنامه خوب.

حال شاید بهتر بتوان درک کرد گل محمدی با چه شرایطی حاضر به صدور مجوز جدایی قرضی مهدی عبدی شده است.

 

نکته جالب اینکه هیچ مقام مسئولی به صحبت های عضو هیئت مدیره پرسپولیس مبنی بر بدهی 750 میلیاردی این تیم ورود نکرده و اصولاً مشکلی بابت گرفتن وام های سنگین با وجود بدهی سنگین این تیم وجود ندارد اما مانور رسانه ای سنگینی بابت بدهی 900 میلیاردی استقلال انجام شد و بابت همین بدهی این تیم نتوانست مجوز حرفه ای دریافت کند. حال چطور شده که باشگاه پرسپولیس با بدهی 750 میلیاردی توانسته مجوز حرفه ای دریافت کند را مسئولین فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید