کد خبر:45642
پ

پرسپولیس سوژه خنده النصر و الهلال می شود | استقلال شانس آورد در آسیا نیست

با پیوستن ستاره های فوتبال جهان به لیگ عربستان، حالا دیگر صعود رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی به یک رویا تبدیل شده و مواجهه با تیم های متمول عربستانی به کابوسی جدید برای هواداران تیم های فوتبال در ایران. پرسپولیس سوژه خنده النصر و الهلال می شود | استقلال شانس […]

با پیوستن ستاره های فوتبال جهان به لیگ عربستان، حالا دیگر صعود رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی به یک رویا تبدیل شده و مواجهه با تیم های متمول عربستانی به کابوسی جدید برای هواداران تیم های فوتبال در ایران.

پرسپولیس سوژه خنده النصر و الهلال می شود | استقلال شانس آورد در آسیا نیست

پرسپولیس سوژه خنده النصر و الهلال می شود | استقلال شانس آورد در آسیا نیست

با توجه به توفیق اجباری حذف استقلال از آسیا، احتمالاً این تیم از گزند شکست های پرگل مقابل نمایندگان عربستانی حداقل در فصل پیش رو در امان خواهد بود اما شرایط برای سه نماینده دیگر ایران یعنی نساجی، تراکتور و پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و این تیم های برای صعود به فینال یا در مرحله گروهی با تیم های الهلال و النصر مواجه می شود و یا در مرحله یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی چاره ای جز مواجهه با تیم های قدرتمند عربستانی ندارند.

با پیوستن سادیو مانه به النصر عربستان حالا مهار زوج رونالدو و مانه برای هیچ دفاعی در آسیا آسان نخواهد بود. با توجه به حضور پرسپولیس در سید 1 مسابقات، این تیم فعلاً از مصاف با الهلال در امان است اما احتمال حضورش در گروه مرگ با حضور النصر زیاد است. اتفاقی که شاید منجر به حذف پرسپولیس در همان مرحله گروهی مسابقات با نتایج عجیب شود.

به نظر می رسد فوتبال ایران باید خود را آماده تحقیر مقابل تیم های تا دندان مسلح عربستانی کند چرا که با اتفاقاتی که در لیگ عربستان در حال رخ دادن است، احتمالاً تا مدتها تیمی از لیگ این کشور مقابل سایر تیم های آسیایی بازنده نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید