کد خبر:46184
پ

پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونا از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود. حساس ترین بازی هفته لالیگا امشب ساعت 20 بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا انجام می شود. خیرونا تیم شگفتی ساز این فصل از مسابقات لالیگا در این مسابقه میزبان است. تیم خیرونا تا هفته هفتم لالیگا بالاتر از بارسلونا […]

پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونا از ماهواره و بتاکاپ انجام می شود.

حساس ترین بازی هفته لالیگا امشب ساعت 20 بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا انجام می شود. خیرونا تیم شگفتی ساز این فصل از مسابقات لالیگا در این مسابقه میزبان است. تیم خیرونا تا هفته هفتم لالیگا بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید در صدر جدول قرار داشت. مصاف امشب دو تیم با توجه به پیروزی شب گذشته بارسلونا حساس است.

پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونا امشب از ماهواره و بتاکاپ

شما می توانید پخش زنده بازی رئال مادرید و خیرونارا امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به صورت مستقیم تماشا کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از مایکت، گوگل پلی یا کافه بازار می توانید علاوه بر تماشای مسابقات فوتبال با گزارش خارجی و بدون سانسور، به پیش بینی نتایج بپردازید. با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، برنده جایزه نقدی هفته شوید.

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده رئال مادرید و خیرونا از ماهواره

در صورتی که شبکه 3 شما هنگام پخش مسابقات فوتبال کد می شود، شما می توانید پخش زنده خیرونا و رئال مادرید را از شبکه پرشیانا اسپرت دنبال کنید. اگر فرکانس ماهواره یاه ست را دریافت می کنید، شبکه ورزش تاجیکستان و شبکه فوتبال HD نیز این مسابقه را پخش می کنند. برای دریافت کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به بازی های قبلی دو تیم، به نظر می رسد شانس پیروزی خیرونا با خط حمله مرگبارش در این دیدار خانگی بیش از رئال مادریدی باشد که با لشگری از مصدومان به این مسابقه رسیده است.

کلیدواژه : رئال مادرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید