کد خبر:15934
پ

هایلایت های دربی 94 | استقلال 2 بازی بیشتر اما پرسپولیس دو بازی سخت تر

سایت بتاکاپ – سازمان لیگ در نهایت بر سر تاریخ 22 دی برای برگزاری دربی نود چهارم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس با شورای تامین استان تهران به توافق رسید و این بازی راس ساعت 16:35 دقیقه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ در ادامه به هایلایت های دربی 94 برای […]

سایت بتاکاپ – سازمان لیگ در نهایت بر سر تاریخ 22 دی برای برگزاری دربی نود چهارم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس با شورای تامین استان تهران به توافق رسید و این بازی راس ساعت 16:35 دقیقه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ در ادامه به هایلایت های دربی 94 برای دو تیم استقلال و پرسپولیس می پردازیم.

 

پخش زنده فوتبال

 

برنامه بازی های لیگ برتر

 

هایلایت های دربی 94 | استقلال 2 بازی بیشتر اما پرسپولیس دو بازی سخت تر

هایلایت های دربی 94 | استقلال 2 بازی بیشتر اما پرسپولیس دو بازی سخت تر

به نظر می رسد سهیل و هدی و رفقایش در سازمان لیگ برای راضی نگه داشتن سرمربیان هر دو تیم محبوب پایتخت به موازنه ای دست پیدا کردند که هر دو طرف را راضی نگه داشته باشند. محمود فکری که پیشتر مدعی شده بود در شرایط برابر و تعداد بازی های برابر پا به دربی می گذارد و تنها در شرایطی حاضر به بازی در دربی است که پرسپولیس بازی های معوق خود را انجام داده باشد، اکنون در شرایطی به سر می برد که یکی از دو شرط خود را محقق شده می بیند چرا که پرسپولیس تا پیش از دربی بازیهای معوق خود را برگزار می کند که اتفاقاً دو بازی سخت مقابل دو تیم سخت کوش اصفهانی به نام ذوب اهن و سپاهان است.

در طرف مقابل استقلالی ها به خواسته دوم کادر فنی خود نرسیدند چرا که آنها می بایست در شرایطی به مصاف پرسپولیس بروند که دو بازی بیشتر نسبت به حریف دارند که این اتفاق برای آنها یک ریسک محسوب می شود چرا که با انجام دو بازی مقابل گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، خطر محرومیت و مصدومیت بازیکنان این تیم نسبت به پرسپولیس بالاتر می رود. البته پوئنی که سازمان لیگ برای استقلال در این زمینه در نظر گرفته این است که آنها یک روز بیشتر از حریف استراحت خواهند کرد و بازی قبل دربی انها نیز مقابل آلومینیوم اراک است که نسبت به بازی پرسپولیس مقابل سپاهان سبک تر محسوب می شود.

 

نکته دیگر اینکه پرسپولیس تا قبل از دربی از تهران خارج نمی شود اما استقلال می بایست برای برگزاری بازی حساس مقابل گل گهر سیرجان یکبار از تهران خارج شود و بازی در ارتفاع را مقابل تیم سیرجانی تجربه کند. آبی ها در فصل گذشته در سیرجان شکست خوردند و اینبار امیدوارند بتوانند تیم قدرتمند امیر قلعه نویی را که از بازیکنان سابق استقلال تشکیل شده را شکست دهند.

 

هر چه که هست در برنامه ریزی عجیب صورت گرفته به طور مشخصی سعی شده دل هر دو طرف را به نوعی به دست آورند و اگر استقلال دو بازی بیشتر انجام می دهد، در عوض پرسپولیس دو بازی سخت تر و یک روز استراحت کمتر برای خواهد داشت.

 

پی نوشت: گل محمدی پیشتر مدعی شده بود در صورتی که برنامه فشرده برای پرسپولیس در نظر گرفته شود حاضر به برگزاری بازیها نیست و بر همین اساس نیز سازمان لیگ بازیهای معوق این تیم را با همان فاصله 5-6 روز یکبار برگزار کرد و به همین دلیل این تیم با دو بازی کمتر نسبت به استقلال پی به دربی خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید