کد خبر:45626
پ

نهادهای نظارتی همدست مفسدین در فوتبال ؟ | قیف فساد به دنبال منحل کردن استقلال

در حالی که چندی پیش از صغیر تا کبیر مقامات و شخصیت های ارشد کشور برای جلوگیری از انتقال بیرانوند به استقلال بسیج شده بودند، اما همین افراد در قبلا جدایی ستاره های فصل گذشته استقلال مثل محبی، قایدی و سیلوا هیچ موضعی نداشتند تا مشخص شود، نتایج در فوتبال ایران توسط چه کسانی و […]

در حالی که چندی پیش از صغیر تا کبیر مقامات و شخصیت های ارشد کشور برای جلوگیری از انتقال بیرانوند به استقلال بسیج شده بودند، اما همین افراد در قبلا جدایی ستاره های فصل گذشته استقلال مثل محبی، قایدی و سیلوا هیچ موضعی نداشتند تا مشخص شود، نتایج در فوتبال ایران توسط چه کسانی و در چه سطحی مدیریت می شود.

نهادهای نظارتی همدست مفسدین در فوتبال ؟ | قیف فساد به دنبال منحل کردن استقلال

نهادهای نظارتی همدست مفسدین در فوتبال ؟ | قیف فساد به دنبال منحل کردن استقلال

با رصد اتفاقات رخ داده برای استقلال و مطرح شدن نام محمودرضا بابایی به عنوان همان بچه معروف که در روند آماده سازی استقلال خلل ایجاد می کند حالا به جرات می توان گفت، نهاد نظارتی یا وجود ندارد و یا با مفسدین برای زمین گیر کردن یا به عبارت بهتر منحل کردن تاج فوتبال ایران همدست شده اند.

به واقع چطور ممکن است دستگاه های اطلاعاتی و سیستم قضائی کشور نسبت به گم شدن  یا هزینه نامتعارف میلیاردها پول در استقلال بی تفاوت باشد و پس از گذشت نزدیک به یک سال هنوز هیچ کس بابت تخلفات آجورلو در استقلال و ناپدید شدن منابع مالی این تیم در زمان فتح اله زاده و آجورلو پاسخگو نبوده و نیست. منابع مالی که قرار بود برای پرداخت بدهی استراماچونی هزینه شود تا مانع از حذف استقلال از آسیا بشود اما نه تنها در آن محل هزینه نشد بلکه کادر فنی سابق و بازیکنان این تیم همچنان از استقلال طلبکار هستند و با توجه به نبود منابع مالی، استقلالی ها عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشتند. آنها نتوانستند بازیکنان سرشناسی جذب کنند و سه ستاره فصل قبل این تیم یعنی محبی، قایدی و سیلوا هم از جمع آنها جدا شدند!

چطور ممکن است دستگاه های اطلاعاتی و قضائی جمهوری اسلامی نسبت به ادعای اخلال فردی به نام محمودرضا بابایی در تیم استقلال بی تفاوت باشند؟ این فرد کیست و به کدام آقازاده یا نهاد بالادستی وصل است که هیچکس قدرت مقابله آن را ندارد؟ چطور ممکن است پدر جواد نکونام رسماً از اینی فرد به عنوان اخلالگر در روند آماده سازی استقلال (بخوانید تضعیف استقلال) نام ببرد ولی هیچ اقدامی در خصوص بررسی سریع موضوع و برخورد با این فرد انجام نشود؟ یا پدر نکونام دروغ می گوید و می بایست به جرم تشویش اذهان عمومی تحت پیگرد قرار بگیرد و یا ادعای او درست است و می بایست جلوی اقدامات مخرب محمودرضا بابایی که ظاهراً مجری اوامر چند آقازاده در قیف فساد فوتبال ایران است برخورد شود.

عملکرد ضعیف و کند دستگاه قضائی نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال این شائبه را در افکار عمومی تقویت می کند که مبادا نهادهای نظارتی و اجرایی ارشد در کشور با جریان فساد در فوتبال همکاری می کنند که با این اتفاقات بزرگ که بر روی احساسات و عواطف میلیون ها ایرانی تاثیر منفی گذاشته، برخورد جدی نمی شود و با اطاله دادرسی، پرونده متخلفین و خائنین به استقلال به فراموشی سپرده می شود. مگر قرار نبود قربان زاده شکایت خود علیه آجورلو و فتح اله زاده را پیگیری کند؟ دستگاه قضا چه پاسخی به افکار عمومی بابت اقدام سریع و پیگیری نتیجه این پرونده داده است؟

هر چه که هست ادامه این جو مسموم چیزی جز بدبینی عمومی به ارکان نظام جمهوری اسلامی در حمایت از این جریان فاسد به دنبال نخواهد داشت و چه بهتر با متخلفین به صورت سریع و قاطع برخورد شود. اینطور نباشد که به جای برخورد با متخلفین، با افرادی که این متخلفین را رسوا کرده اند برخورد شود. مثل ماجرای برخورد با عامل انتشار فیلم حمله یک روحانی معمم به یک زن در لنگرود ! که به جای محکومیت رفتار روحانی مذکور، عامل فیلمبرداری و انتشار آن تحت پیگرد قرار گرفته است!!

امروز انتظار عمومی از سیستم های اطلاعاتی و قضائی کشور این است که خیلی سریع به موضوع محمودرضا بابایی ورود کرده و نتیجه پیگیری های خود در خصوص ادعاها و اتهامات مطرح شده علیه او را به سمع و نظر افکار عمومی برسانند تا از متشنج شدن فضای هواداری جلوگیری به عمل آید.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید