کد خبر:10550
پ

میلیچ: می خواستم فسخ کنم اما پیگیری های عبدیان منصرفم کرد و برگشتم

هرویه میلیچ پس از دریافت مطالباتش مدعی شد قصد فسخ قراردادش را داشته اما به خاطر هواداران و پیگیری های عبدیان بازگشته است.   میلیچ: می خواستم فسخ کنم اما پیگیری های عبدیان منصرفم کرد و برگشتم ?من قصد داشتم از ‌بندی در قراردادم که به من اجازه جدایی می‌داد استفاده کنم و از استقلال […]

هرویه میلیچ پس از دریافت مطالباتش مدعی شد قصد فسخ قراردادش را داشته اما به خاطر هواداران و پیگیری های عبدیان بازگشته است.

 

میلیچ: می خواستم فسخ کنم اما پیگیری های عبدیان منصرفم کرد و برگشتم

میلیچ: می خواستم فسخ کنم اما پیگیری های عبدیان منصرفم کرد و برگشتم
Hrvoje Milic of Esteghlal player after the fifth goal celebration during Persian Gulf -pro league match between Esteghlal FC and Sanat Naft FC at Azadi Stadium on Nov 5, 2019 in Tehran, Iran.Photo By Amirhossein Kheirkhah PUBLICATIONxNOTxINxIRI

?من قصد داشتم از ‌بندی در قراردادم که به من اجازه جدایی می‌داد استفاده کنم و از استقلال بروم اما در نهایت با پیگیری‌های مسئولان باشگاه استقلال بخصوص قیم و عبدیان که پیگیر مطالبات من بودند تصمیم گرفتم دوباره به استقلال برگردم.

?صحبت‌ها و پیگیری‌های مسئولان استقلال در تغییر تصمیم من نقش بسیاری داشت اما باید تأکید کنم من عاشق هواداران استقلال هستم و عمیقاً آنها را دوست دارم. زندگی در ایران برای من تجربه بسیار خوبی بود و دوست دارم در این فضا به فوتبال ادامه دهم. من حتی دوست دارم قراردادم را با باشگاه استقلال دوباره تمدید کنم و دو فصل دیگر در این باشگاه حضور یابم. استقلال را از اعماق وجودم دوست دارم و امیدوارم دیگر مسائل مالی میان من و باشگاه استقلال جدایی نیندازد.

?من با باشگاه صحبت کردم و به آنها گفتم پدرم دچار بیماری شده است و باید چند روزی کنارش باشم. بعد از اینکه شرایط جسمانی پدرم بهتر شود به ایران برمی‌گردم. در ایامی که در تمرین استقلال نیستم قطعاً به تمرینات شخصی خواهم پرداخت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سارا 21 اکتبر 2020 / 5:46 ب.ظ

    میلیچ???? دمت گرم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید