کد خبر:6327
پ

معنای مذاکره مسئولین استقلال با بازیکنان در هتل: سهولت در تردد دلالان و حذف جاسوسان!

در حالی که بسیاری از تیم ها در محل باشگاه با بازیکنان مدنظر خود در فصل نقل و انتقالات مذاکره می کنند؛ باشگاه دولتی استقلال در اقدامی عجیبف هتل آزادی را برای مذاکره با بازیکنان مدنظر یا فعلی خود در نظر گرفته که اتفاقی عجیب به نظر می رسد.   معنای مذاکره مسئولین استقلال با […]

در حالی که بسیاری از تیم ها در محل باشگاه با بازیکنان مدنظر خود در فصل نقل و انتقالات مذاکره می کنند؛ باشگاه دولتی استقلال در اقدامی عجیبف هتل آزادی را برای مذاکره با بازیکنان مدنظر یا فعلی خود در نظر گرفته که اتفاقی عجیب به نظر می رسد.

 

معنای مذاکره مسئولین استقلال با بازیکنان در هتل: سهولت در تردد دلالان و حذف جاسوسان!

 

احمد سعادتمند مدیر پر ادعای استقلال که وانمود می کند به تمام زیر و بم ماجرا مسلط است این روزها فضای مذاکرات بازیکنان جدید و قدیمی را به هتل آزادی تهران منتقل کرده است که به نظر می رسد این اتفاق یک هدف بیشتر ندارد و آن، ایجاد سهولت در تردد دلالان و ایجنت های غیررسمی بازیکنان در اطراف بازیکنان است.

 

باشگاه استقلال به سبب دولتی بودن، نمی تواند پذیرای برخی افراد معلوم الحال در محل دفتر باشگاه استقلال باشد چرا که دوربین های مداربسته ورود این افراد را در کنار بازیکنان ثبت می کنند اما اکنون این فضا برای دلالان مهیا شده که به سادگی در لابی هتل آزادی تردد کنند و مذاکرات غیرمستقیم خود را با برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال برای انتقال بازیکن مورد نظرشان انجام دهند.

 

فضای مذاکرات باشگاه استقلال به قدری مسموم شده که بازیکنان کم نام و نشان توانسته اند از طریق همین دلالان به استقلال نزدیک شوند و به عنوان مثال متینکریم زاده را که حتی یک هوادار استقلال نیز اسم او را تا پیش از این نشنیده بود، توانست با استقلال قرارداد ببندد و میلاد جهانی پا به سن گذاشته نیز برای انجام مذاکرات، در این محل حاضر شود!

هر چه که هست، وزیر ورزش چشمش را بر روی تخلفات آشکار مدیر منصوبش بسته و نه به وعده های او در بازگرداندن استراماچونی ورود کرده و نه به چرایی انتقال مذاکرات بازیکنان با مدیران این تیم در هتل آزادی اهمیتی می دهد؛ این اتفاق(مذاکره با بازیکنان در هتل) نادر قطعاً شان و منزلت باشگاه استقلال را پائین آورده و بهنوعی توهین به جایگاه قدیمی ترین باشگاه ایران است.

 

پی نوشت: البته برخی منابع از وجود جاسوس در باشگاه و انتقال اخبار به رسانه ها خبر می دهند و علت این حرکت سعادتمند را در حذف جاسوس از روند مذاکرات با بازیکنان مد نظر عنوان کرده اند که عدم معرفی جاسوس فوق الذکر خود بزرگترین خیانت از سمت مدیریت فعلی باشگاه است که هنوز انجام نشده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید