کد خبر:18781
پ

معرفی تیم GOA + نتایج در لیگ هند

بتاکاپ – تیم GOA هند که در گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021 با پرسپولیس هم گروه شده است تیم ناشناخته ای برای فوتبالدوستان ایرانی است، به همین جهت در ادامه به معرفی معرفی تیم GOA و نتایج در لیگ هند پرداخته ایم تا درباره تیم گوای هند بیشتر بدانید.   لیست بازیکنان تیم GOA […]

بتاکاپ – تیم GOA هند که در گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021 با پرسپولیس هم گروه شده است تیم ناشناخته ای برای فوتبالدوستان ایرانی است، به همین جهت در ادامه به معرفی معرفی تیم GOA و نتایج در لیگ هند پرداخته ایم تا درباره تیم گوای هند بیشتر بدانید.

 

لیست بازیکنان تیم GOA هند

 

معرفی تیم GOA + نتایج در لیگ هند

معرفی تیم GOA + نتایج در لیگ هند

تاریخچه تیم GOA

تیم GOA در ایالت گوای هند مستقر است و در سال 2014 تاسیس شده است. این تیم خیلی سریع توانست خود را به سطح اول فوتبال هندوستان برساند و با سرمایه گذاری گسترده ای که در جذب بازیکنان خارجی انجام داد توانست به یکی از قطب های فوتبال هندسوتان تبدیل شود. آنها در مدت کمی که از اعلام حضورشان در فوتبال می گذرد، به یک عنوان قهرمانی در جام خذفی هند و یک قهرمانی در سوپرکاپ هند در سال 2019 و همچنین قهرمانی در لیگ سراسری فوتبال در هند در فصل گذشته رسیدند و به عنوان اولین تیم تاریخ هند موفق به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

 

مربیان تیم GOA

تیم گوا بخش زیادی از موفقیتهای خود را مدیون زحمات زیکو ستاره سابق تیم ملی برزیل و مربی اسبق تیم ملی ژاپن است چرا که او از سال 2014 و بدو تاسیس تیم تا سال 2016 هدایت این تیم را بر عهده داشت و توانست زیرساخت خوبی برای مربیان بعدی ایجاد کند. پس از زیکو، سرجیو لوبرا هدایت GOA هند را بر عهده گرفت و سرمربی گوا شد. دوران مربیگری لوبرا در GOA درخشا نبود و او توانست به اولین مقام این تیم در فوتبال هند دست پیدا کند. از سال 2020 نیز خوان فرناندو سرمربی اسپانیایی هدایت گوا را بر عهده گرفته و به منظور رشد استعدادهای هندی تفاهنامه همکاری بین این تیم و لایپزیش آلمان در رده زیر 17 سال منعقد شده است تا بتوانند از طریق رشد استعدادهای هندیف در آینده نزدیک از خرید بازیکنان خارجی بی نیاز شوند.

 

استادیوم خانگی GOA

استادیوم خانگی تیم گوا، پرندیت نهرو نام دارد که ظرفیت 20 هزار نفر را دارد. این استادیوم در سال 1989 ساخته شد و در سال 2014 بازسازی شد و یکی از 6 استادیوم مجهز هند محسوب می شود که میزبان اکثر بازیهای تیم ملی هندوستان نیز بوده است.

 

لباس اصلی تیم گوا هند

رنگ لباس تیم گوا در ابتدا آبی رنگ بود اما بعد از چند سال این رنگ به سمت نارنجی متمایل شد.

 

نتایج تیم GOA

تیم گوا در اولین فصل حضورش در فوتبال هندوستان به مقام دوم دست یافت، و در سالهای بعد از ان به مقاهم های هشتم، چهارم، دوم لیگ دسته های پائینتر رسید و در فصل 2019/2020 به مقام نخست لیگ سراسری هند رسید و در فصل جاری نیز با انجام 14 بازی و کسب 21 امتیاز، در رده سوم جدول رده بندی هند جای گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود 4 تساوی و یک پیروزی کسب کرده اند که نشان از دوران افت این تیم نسبت به دوره گذشته لیگ هند می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید