کد خبر:45924
پ

مصاحبه طنز افشین پیروانی پس از پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس شخصیت جالبی دارد و به واسطه طنازی ذاتی اش، به سوژه کلیپ ها و دوربین مخفی ها تبدیل می شود. او در پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حالی خبرنگاری که موضوع توپ جمع کن دربی را بولد کرد، شناسایی کرده بود که در انتها متوجه شد کم کاری از […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس شخصیت جالبی دارد و به واسطه طنازی ذاتی اش، به سوژه کلیپ ها و دوربین مخفی ها تبدیل می شود. او در پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حالی خبرنگاری که موضوع توپ جمع کن دربی را بولد کرد، شناسایی کرده بود که در انتها متوجه شد کم کاری از سوی خود او بابت عدم مصاحبه با این خبرنگار بوده است! پس از مناظره پیروانی با میثاقی در فوتبال برتر بر سر فردی به نام کوراهی در اتوبوس پرسپولیس شاید این، مصاحبه پیروانی را بتوان طنزترین مصاحبه چند سال اخیر او نامید!

مصاحبه طنز افشین پیروانی پس از پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهدی تاجی 27 آگوست 2023 / 7:31 ب.ظ

    سلام ممنون از سایت خوبتون خوشحالم که با سایت شما از طریق سرچ گوگل آشنا شدم.تیم تاج و مردم ایران مظلوم در یک گوشه رینگ افتاده اند و هر دزد ملا و چپی یک ضربه به آنها میزند آزادی نزدیک است و نور بر تاریکی پیروز است . لطفا تاریخچه تیم پیروزی از انحلال شاهین بولینگ عبده شورش ۵۷ امیر عابدینی شیث -نصرتی و مخصوصاً _هدایتی .خوردبین (و دامادش) پیروانی _ و……………….. مطلب بگذاريد و سایت رو سریعتر بروزرسانی کنید .بین این همه لنگی به خدا شما و مطالب تون غنیمته تمام تبلیغات سایت رو کلیک کردم 😄 ضمنا از جواد نکونام حمایت کنید خیلی تنهاست امسال همه کمر به زمین خوردن تاج بستن !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید