کد خبر:12977
پ

مدیریت سموری در پرسپولیس و از دست رفتن رویای هواداران

در حالی که مدت حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در پرسپولیس کم کم به حدود یک ماه در این تیم می رسد، هیچ اتفاق خاصی در این باشگاه رخ نداده و شرایط با دوران مهدی رسول پناه هیچ فرقی نکرده است. هواداران پرسپولیس که با چسباندن ابتدا نام فامیل جعفر سمیعی و انتهای نام […]

در حالی که مدت حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در پرسپولیس کم کم به حدود یک ماه در این تیم می رسد، هیچ اتفاق خاصی در این باشگاه رخ نداده و شرایط با دوران مهدی رسول پناه هیچ فرقی نکرده است. هواداران پرسپولیس که با چسباندن ابتدا نام فامیل جعفر سمیعی و انتهای نام فامیل ابراهیم شکوری، به مدیریت جدید لقب مدیریت سموری داده اند انتظار بیشتری از آنها داشتند.

 

مدیریت سموری در پرسپولیس و از دست رفتن رویای هواداران

مدیریت سموری در پرسپولیس و از دست رفتن رویای هواداران

یحیی گل محمدی از حدود 1 ماه پیش درخواست جذب یک مدافع و یک مهاجم را به مدیریت باشگاه داده بود و در فاصله دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات هنوز خبری از جذب هیچ بازیکن جدیدی در این تیم نیست و از طرف دیگر، صحبتهای سید جلال حسینی و امید عالیشاه نشان می دهد در حوزه پرداخت نیز شرایط پرسپولیس تعریفی ندارد تا مشخص شود حاصل کار مدیریت سموری تا اینجای کار در پرسپولیس چیزی نزدیک به 0 بوده است.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تا یک ماه آینده، پرسپولیس می بایست در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف شرقی برود و دست کادر فنی برای حضور در آن بازی حساس به سبب غیبت آل کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان، محمد نادری و شجاع خلیل زاده به شدت بسته است و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، رویای هواداران پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا به سادگی از بین خواهد رفت چرا که تیم فعلی پرسپولیس در دفاع بسیار متزلزل نشان داده و با نبود شجاع خلیل زاده، خط دفاعی پرسپولیس بسیار شکننده به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید