کد خبر:44931
پ

فیلم حرکت مشکوک سیدحسین حسینی در صحنه گل استقلال به پرسپولیس

سیدحسین حسینی فصل را زمانی باخت که با یک تصمیم احمقانه پشت ضربه پنالتی مقابل تیم هوادار ایستاد. پس از این اتفاق فشار روانی سنگینی بابت اشتباهش بابت تحقیر حریف به او که بازیکن کم ظرفیتی نشان داده، وارد شتا با دریافت گل های بد در ادامه مسابقات، دو جام مهم را از استقلال گرفته […]

سیدحسین حسینی فصل را زمانی باخت که با یک تصمیم احمقانه پشت ضربه پنالتی مقابل تیم هوادار ایستاد. پس از این اتفاق فشار روانی سنگینی بابت اشتباهش بابت تحقیر حریف به او که بازیکن کم ظرفیتی نشان داده، وارد شتا با دریافت گل های بد در ادامه مسابقات، دو جام مهم را از استقلال گرفته باشد. اما این پایان ماجرا نبود و او در حالی که برای گلزنی مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی به جلو آمده بود، در حرکتی عجیب مانع از پیشروی آرمان رمضانی برای گلزنی شد و پس از گل شدن توپ مرادمند نیز نه تنها خوشحال نشد بلکه با دست به سر خود می زد و در مسیر معکوس نسبت به محل تجمع بازیکنان استقلال برای انجام شادی گل حرکت کرد.

فیلم حرکت مشکوک سیدحسین حسینی در صحنه گل استقلال به پرسپولیس

به نظر می رسد او قبل از ترک استقلال می بایست نسبت به این اتفاقات توضیح دهد چرا بوی گند شرطبندی در بسیاری از بازی های این فصل از جمله دیدار برگشت پرسپولیس و گل گهر و همچنین بازی رفت استقلال و سپاهان و البته بازی عجیب پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی بلند شده که برخی بازیکنان برای win شدن شرطهای سوپرمیلیاردی خود، حاضرند تیمشان نتیجه لازم را نگیرد تا با بردن شرط مذکور به ثروت میلیاردی برسند!

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید