کد خبر:45357
پ

فرافکنی قائم مقام مدیرعامل استقلال | آقای امیری پول نداشتید با بیرانوند مذاکره کردید؟

علی امیری که صحبت های زیادی علیه او در زمان حضور ساپینتو مطرح بود، با عملکرد ضعیف خود در فصل نقل و انتقالات روز گذشته سرانجام استعفا داد تا هواداران این تیم نفسی به راحتی بکشند. فرافکنی قائم مقام مدیرعامل استقلال | آقای امیری پول نداشتید با بیرانوند مذاکره کردید؟ علی امیری در توضیح علت […]

علی امیری که صحبت های زیادی علیه او در زمان حضور ساپینتو مطرح بود، با عملکرد ضعیف خود در فصل نقل و انتقالات روز گذشته سرانجام استعفا داد تا هواداران این تیم نفسی به راحتی بکشند.

فرافکنی قائم مقام مدیرعامل استقلال | آقای امیری پول نداشتید با بیرانوند مذاکره کردید؟

علی امیری در توضیح علت استعفای خود نبود منابع مالی برای فعالیت در فصل نقل و انتقالات را از اصلی ترین دلایل استعفای خود برشمرد. بهانه ای که بیشتر شبیه به شوخی بوده و هست چرا که هنر مدیرانی مثل او، مذاکره و متقاعد کردن بازیکنان برای حضور در تیم برندی مثل استقلال است وگرنه با پیشنهاد 100 میلیاردی که هر بازیکنی پای میز مذاکره می نشیند! کما اینکه او حتی نتوانست با پیشنهاد نجومی هم بازیکنی مثل بیرانوند را به استقلال بیاورد تا ضعفش بیش از پیش مشخص شود.

اما چرا هواداران استقلال پس از جدایی امیری از استقلال نفسی به راحتی می کشند؟ او یکی از عوامل اصلی درز اسرار نقل و انتقالاتی باشگاه بین هواداران بود و با انتشار فایل صوتی لو رفته از او در بین هواداران که همه پلن های نقل و انتقالاتی استقلال را به هواداران کف خیابانی و رسانه ها لو داد، تقریباً متوجه شد که اگر استعفا ندهد، برکنار خواهد شد! او فهمید که پس از افشای ماهیت واقعی اش نزد نکونام(اهانت به پدر و برادر نکونام)، با سرمربی به مشکل خواهد خورد و رفت. حالا مشخص شد چرا ساپینتو مدعی بود تا وقتی علی امیری در باشگاه حضور دارد، در استقلال نمی ماند.

امیری از عوامل اصلی حذف استقلال از آسیا بود که با مشاوره غلط به فتح اله زاده، به جای پرداخت طلب استراماچونی، پول مذکور را بین بازیکنان تقسیم کردند و امروز با یک استعفای ساده و بدون بازخواست به واسطه تصمیمات اشتباهشان که ضررهای مادی و معنوی سنگینی به باشگاه استقلال وارد کرده، از باشگاه جدا شد.

به واقع امیری چطور از نبود منابع مالی صحبت می کند در حالی که پیشنهاد نجومی استقلال به بیرانوند، یک کشور را به هم ریخت؟ به بیرانوند هم دروغ گفتید جناب امیری و چک بی محل کشیدید؟ با این صحبتهای غیرمسئولانه آیا بازیکنی حاضر خواهد شد با استقلال مذاکره کند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید