کد خبر:46260
پ

شاهرخ بیانی: فسخ قرارداد گلمحمدی، کلک جدید پرسپولیسی ها است

در حالی که تقریباً همه می دانند نمایشنامه فسخ قرارداد یحیی گل محمدی پایانی ندارد و او بار دیگر به نیمکت پرسپولیس باز می گردد، اما پیشکسوت استقلال در این خصوص نظر دیگری دارد. شاهرخ بیانی: فسخ قرارداد گلمحمدی، کلک جدید پرسپولیسی ها است شاهرخ بیانی در مصاحبه با یکی از رسانه ها مدعی شد […]

در حالی که تقریباً همه می دانند نمایشنامه فسخ قرارداد یحیی گل محمدی پایانی ندارد و او بار دیگر به نیمکت پرسپولیس باز می گردد، اما پیشکسوت استقلال در این خصوص نظر دیگری دارد.

شاهرخ بیانی: فسخ قرارداد گلمحمدی، کلک جدید پرسپولیسی ها است

شاهرخ بیانی: فسخ قرارداد گلمحمدی، کلک جدید پرسپولیسی ها است

شاهرخ بیانی در مصاحبه با یکی از رسانه ها مدعی شد بازی رسانه ای خداحافظی یا فسخ قرارداد یحیی گل محمدی که هرزچندگاه توسط سپر رسانه ای سرمربی پرسپولیس اجرا می شود، تنها برای انحراف افکار عمومی از مسئله مهمی به نام اشتباهات داوری عجیب به سود تیم پرسپولیس است.

او معتقد است در این مقطع که همه جا صحبت از اشتباه فاحش داور در مردود اعلام کردن گل تیم گل گهر به پرسپولیس بود، این نمایش رسانه ای به راه افتاده تا همه جا صحبت از بازگشت یا عدم بازگشت یحیی باشد و نه موشکافی علت اشتباهات سریالی داوران به سود پرسپولیس!

 

مشابه همین سناریو در ابتدای فصل توسط بیرانوند به اجرا درآمد تا در روند نقل و انتقالات تیم استقلال اخلال ایجاد شود و به نظر می رسد اتاق فکر قرمزی که از یحیی گل محمدی و منافع پرسپولیس محافظت می کند، اینبار با این سناریوی نخ نما آن هم در حالی که یحیی هیچ راهی برای فسخ قراردادش ندارد، وارد عمل شده است.

تیم رسانه ای گل محمدی در شکست تحقیرآمیز این تیم مقابل النصر در استادیوم آزادی که بدون یک شوت در چارچوب النصر از سمت مهاجمین پرسپولیس به پایان رسید، با جوسازی و بولد کردن مسئله بد بودن کیفیت چمن سعی کردند یحیی را از مهلکه فشار انتقادات هواداران فراری دهند و اینبار نیز برای فراری دادن او از انتقاد هواداران بابت کیفیت پائین بازی پرسپولیس که 3 بازی از 5 بازی اخیر در لیگ را به لطف اشتباهات داوری امتیاز گرفته، به سراغ سناریو فسخ و ناز و کرشمه برای هواداران رفته است که با التماس خواهان بازگشتش به پرسپولیس شوند و از سمت دیگر فضای رسانه ای از اشتباهات داوری به سود پرسپولیس به سمت آمدن یا نیامدن یحیی به پرسپولیس بچرخد.

همانطور که اشاره شد در ابتدای این فصل نیز همین سناریو با بیرانوند اجرا شد و به جای پرداخته شدن به مبالغ هنگفتی که توسط هوادار متمول پرسپولیس، خارج از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت کرده، مسئله اصلی رسانه ها این بود که بیرانوند به استقلال می رود یا خیر؟

در آن مقطع مصاحبه جنجالی امیر عابدینی که مستقیماً پرده از نقش پررنگ هوادار متمول پرسپولیسی مقیم کانادا برداشت، بایکوت رسانه ای شد و سپر رسانه ای پرسپولیس به دلیل تعارض با منافع باشگاه به آن نپرداخت و موضوع خیالی انتقال بیرانوند به استقلال وسط کشیده شد!

 

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 14 اکتبر 2023 / 5:33 ب.ظ

    نان پدر وشیر مادر حلالت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید