کد خبر:29662
پ

شانس پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن کم شد

احتمال پیوستن سردار آزمون به تیم فوتبال بایرلورکوزن کم شد.در حالی که در چند روز اخیر از توافق مهاجم تیم ملی کشورمان با بایرلورکوزن اخباری منتشر شده بود، باشگاه آلمانی رخ دادن این اتفاق را مشروط به فروش بازیکن دانسته است. سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در این باره گفت: اگر مهاجمی از تیمی […]

احتمال پیوستن سردار آزمون به تیم فوتبال بایرلورکوزن کم شد.در حالی که در چند روز اخیر از توافق مهاجم تیم ملی کشورمان با بایرلورکوزن اخباری منتشر شده بود، باشگاه آلمانی رخ دادن این اتفاق را مشروط به فروش بازیکن دانسته است.

سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در این باره گفت: اگر مهاجمی از تیمی جدا نشود، هیچ مهاجمی به جای او نخواهد آمد.

اودینزه یکی از دو باشگاهی است که برای خرید آلاریو دست به کار شده اما پیشنهاد 8 میلیون یورویی این تیم مورد قبول واقع نشده و طرف آلمانی بالا 10 میلیون یورو می‌خواهد.

به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه؛ سردار آزمون با گذشت هر روز به بایرلورکوزن نزدیک‌تر می‌شود. تیمی که آندره لونف، دروازه‌بان پیشین زنیت را نیز در اختیار دارد. بر اساس این گزارش؛ سردار آزمون با بایرلورکوزن به توافق رسید و در یک قدمی این انتقال است. انتظار می‌رود این تیم آلمانی به سردار آزمون دستمزد چهارده میلیون یورویی به اضافه پاداش پرداخت کند. دستمزد مهاجم ایرانی برای قرارداد 5 ساله در هر فصل 2 میلیون و 800 هزار یورو خواهد بود.

کلیدواژه : سردار آزمون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید