کد خبر:38091
پ

عکس سردار آزمون در جلسه زیرآب زنی اسکوچیچ در قطر!

سردار آزمون که در شوی تبلیغاتی اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر برخی بازیکنان تیم ملی را زیرآب زن خطاب کرد، ظاهراً فراموش کرده او در جلسه ای که بزرگان تیم ملی با وزیر ورزش در قطر بدون حضور اسکوچیچ برگزار شد، حضور داشت. عکس سردار آزمون در جلسه زیرآب زنی اسکوچیچ در قطر! تقریباً همه […]

سردار آزمون که در شوی تبلیغاتی اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر برخی بازیکنان تیم ملی را زیرآب زن خطاب کرد، ظاهراً فراموش کرده او در جلسه ای که بزرگان تیم ملی با وزیر ورزش در قطر بدون حضور اسکوچیچ برگزار شد، حضور داشت.

عکس سردار آزمون در جلسه زیرآب زنی اسکوچیچ در قطر!

عکس سردار آزمون در جلسه زیرآب زنی اسکوچیچ در قطر!

تقریباً همه اهالی فوتبال از همان جلسه به خوبی می دانستند اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی ایران نخواهد بود چرا که نقطه نظرات کاپیتان های تیم ملی در همان جلسه به قول سردار آزمون، زیرآب زنی به وزیر ورزش منتقل شد که اتفاقاً صحبتهای بزرگان تیم ملی انعکاس حقایق تلخ تیم ملی به وزیر ورزش بود که معمولاً اخبار نادرست از طریق نوچه هایش به وی می رسد اما اینبار بدون واسطه اخبار صحیح را از بزرگان تیم ملی دریافت کرد و بهترین تصمیم را در خصوص برکناری اسکوچیچی گرفت که عنان کار تیم ملی را به چند سردبیر ورزشی و یک مجری معلوم الحال برنامه سیرک برتر داده بود و راه را برای دلالان بازیکن در تیم ملی باز کرده بود.

گفته می شود بزرگان تیم ملی  در جلسه فوق از لغو عجیب بازیهای دوستانه بزرگ برای تیم ملی توسط شخص اسکوچیچ و همچنین باز شدن پای بازیکنان ضعیف به تیم ملی گلایه کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید