کد خبر:45237
پ

سندی که ثابت می کند حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس غیرقانونی است

باشگاه پرسپولیس خبر امضای قرارداد شهاب زاهدی با این تیم را با انتشار عکس های یادگاری او با مدیرعامل و در لباس پرسپولیس تائید کرد . اتفاقی که پیشتر اعلام کرده بودیم به واسطه قانون جدید نقل و انتقالات احتمالاً با جنجال هایی مواجه خواهد شد. سندی که ثابت می کند حضور شهاب زاهدی در […]

باشگاه پرسپولیس خبر امضای قرارداد شهاب زاهدی با این تیم را با انتشار عکس های یادگاری او با مدیرعامل و در لباس پرسپولیس تائید کرد . اتفاقی که پیشتر اعلام کرده بودیم به واسطه قانون جدید نقل و انتقالات احتمالاً با جنجال هایی مواجه خواهد شد.

سندی که ثابت می کند حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس غیرقانونی است

علی رغم اینکه چند رسانه نزدیک به باند قرمز رسانه ای تلاش دارند تا اینطور القا کنند که قرارداد شهاب زاهدی با تیم سابقش تا پایان ژوئن 2023 به اتمام رسیده و این بازیکن مشکلی بابت پیوستن به پرسپولیس ندارد، اما با نگاهی ساده به سایت ترانسفر مارکت می توان دریافت که او تا پایان 31 دسامبر 2024 یعنی یک سال و نیم دیگر با تیم اوکراینی قرارداد دارد و حضور او به طور قرضی در پرسپولیس، غیرقانونی محسوب می شود مگر اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه این بازیکن برای یک سال و نیم باقیمانده از قراردادش را به باشگاه اوکراینی پرداخت کرده باشد و این بازیکن را آزاد کرده باشد. در این صورت جذب شهاب زاهدی احتمالاً نزدیک به 1.5 میلیون دلار برای پرسپولیسی ها آب خواهد خورد.

شاید هم بار دیگر پای هوادار متمول ناشناس وسط باشد و یا بند یا تبصره ای نامرئی تولید شده باشد! الله اعلم!

اما هر چه که هست، او تا این لحظه بازیکن آزاد نیست و با توجه به قوانین نیز نمی تواند به صورت قرضی به پرسپولیس بپیوندد. شاید وقت آن باشد آقای خصوصی سازی(!) با انتشار شفاف رقم قرارداد شهاب زاهدی و نوع قرارداد او (قرضی یا به عنوان بازیکن آزاد) افکار عمومی را بابت این تناقض شفاف کند.

در برچسب پروفایل شهاب زاهدی در ترانسفرمارکت عبارت بازگشت بازیکن قرضی ذکر شده است.

در تصویر زیر نیز به طور واضح مشخص است که قرارداد مهرداد محمدی بازیکن جدید استقلال، در تاریخ 30 ژوئن 2023 به پایان رسیده و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته است.

در برچست گوشه سمت راست پروفایل مهرداد محمدی عبارت “در حال ترک باشگاه” ذکر شده است

 

پی نوشت: عقد قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی 27 ساله خود گویای قرضی بودن این انتقال است چرا که اگر باشگاه پرسپولیس قصد داشت قرارداد 2 ساله و بیشتر با این بازیکن به امضا برساند می بایست، کل مبلغ خرید قطعی این بازیکن را که هنوز یک سال و نیم از قراردادش با باشگاه اوکراینی باقی مانده را به آنها پرداخت می کرد. اما در حال حاضر، باشگاه پرسپولیس مبلغ دستمزدی که زاهدی از زوریا لوهانسک می بایست برای یک فصل بگیرد، را + یک مبلغ جزئی برای رضایتنامه پرداخت می کند. گفتنیست قوانین فیفا اجازه فسخ قطعی قرارداد به بازیکنان به واسطه جنگ اوکراین و روسیه نمی دهد و آنها می توانند با فسخ مشروط به طور قرضی به تیم دیگری بپیوندند. موید این ادعا هم اینکه اگر زاهدی می توانست فسخ قطعی کند، در فصل گذشته اینکار را انجام می داد اما او فسخ مشروط کرد و به طور قرضی در تیم ورشوی لهستان به میدان رفت و بار دیگر بازیکن زوریا لوهاسنک محسوب می شود و می بایست تیم بعدی خود برای انتقال قرضی را به باشگاه معرفی می کرد که با توجه به در پیش بودن جام ملت های آسیا، پرسپولیس را انتخاب کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 1 جولای 2023 / 11:00 ق.ظ

    چه کونی ازتون سوخته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید