کد خبر:39967
پ

درخواستهای عجیب برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 مثل روسیه

در حالی که تنها دو ماه به شروع جام جهانی 2022 باقی مانده، شنیده می شود با افزایش تجمعات اعتراضی در ایران، درخواستهایی مبنی بر حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 به فیفا ارسال شده است. درخواستهای عجیب برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 مثل روسیه این درخواستها به واسطه […]

در حالی که تنها دو ماه به شروع جام جهانی 2022 باقی مانده، شنیده می شود با افزایش تجمعات اعتراضی در ایران، درخواستهایی مبنی بر حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 به فیفا ارسال شده است.

درخواستهای عجیب برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 مثل روسیه

این درخواستها به واسطه اقدام فیفا و یوفا مبنی بر حذف روسیه از جام جهانی و جام ملتهای اروپا به واسطه تهاجم به اوکراین شکل گرفته است و به نظر می رسد معترضین برای تحت فشار قرار دادن حاکمیت در ایران دست به دامان نهادهای سیاسی و غیرسیاسی جهان شده اند و اگر فیفا تحت تاثیر این درخواستها و حمایت سلبریتی ها و فوتبالیستهای مشهور جهان از معترضین جهانی این تصمیم جنجالی را اجرایی کند، سیاسی ترین جام جهانی را شاهد خواهیم بود.

ایران که در گروهی سیاسی می بایست به مصاف آمریکا و انگلیس که از حامیان معترضین حکومت در ایران به شمار می روند، قرار گرفته اکنون چشم انتظار تصمیم بزرگ فیفا در این خصوص باشد.

گفتنیست با توجه به ماهیت زنانه اعتراضات اخیر، معترضین با اشاره به ممانعت از ورود تماشاگران زن به استادیوم های ایران خواستار به رسمیت نشناختن فدراسیون فوتبال ایران توسط فیفا شده اند.

با توجه به موضع گیری های علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و سردار آزمون و فوتبالیستهای مشهور جهان در حمایت از اعتراضات اخیر در ایران به نظر شما، تصمیم فیفا در این زمینه چه خواهد بود؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهسا 3 اکتبر 2022 / 9:37 ق.ظ

    حرف الکی و مزخرف خخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید