کد خبر:45997
پ

خیانت کارمند باشگاه استقلال و پاک کردن ایمیل های نوتیس امانوف

پس از محکومیت 512 هزار دلری استقلال در پرونده عزیزبک امانوف، حالا صحبت از خیانت یکی از کارمندان باشگاه استقلال در این قضیه به گوش می رسد. فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال که در آن مقطع مشاور حقوقی باشگاه استقلال بود در این زمینه گفت: اتفاقاتی که داخل باشگاه استقلال در خصوص پرونده آمانوف […]

پس از محکومیت 512 هزار دلری استقلال در پرونده عزیزبک امانوف، حالا صحبت از خیانت یکی از کارمندان باشگاه استقلال در این قضیه به گوش می رسد.

فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال که در آن مقطع مشاور حقوقی باشگاه استقلال بود در این زمینه گفت:

اتفاقاتی که داخل باشگاه استقلال در خصوص پرونده آمانوف افتاد قطعا نیازمند ورود نهادهای نظارتی است. قبل و پس از ترک ایران توسط آمانوف، واحد حقوقی باشگاه مکرر از مدیران باشگاه و واحد بین‌الملل در خصوص ارسال نوتیس (اخطار) این بازیکن سوال کردند که قاطعانه ارسال هرگونه نوتیس توسط مدیران ارشد باشگاه رد شد. باشگاه استقلال با توجه به ترک تمرینات و خروج از کشور اقدام به طرح شکایت از آمانوف کرد، اما بعدها متوجه شدیم اتفاقا آمانوف نوتیس‌های خود را طبق اقدام‌های قانونی به ایمیل آدرس مندرج در قرارداد ارسال کرده است. وقتی بار دیگر به مدیران باشگاه مراجعه کردیم، پس از پیگیری گفتند یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های ارسالی آمانوف را از داخل سیستم پاک کرده است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید