کد خبر:45284
پ

پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند | باور کنیم؟

خبرگزاری ایسنا در حالی خبر پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند را کار کرده که با کم تامل و تعقل(!) و البته تکذیبیه حجت کریمی مشخص شد این خبر از اساس کذب بوده و هیچ مستنداتی در تائید آن وجود نداشته و ندارد.  پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند! همانطور که مشاهده می کنید، ایسنا […]

خبرگزاری ایسنا در حالی خبر پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند را کار کرده که با کم تامل و تعقل(!) و البته تکذیبیه حجت کریمی مشخص شد این خبر از اساس کذب بوده و هیچ مستنداتی در تائید آن وجود نداشته و ندارد.

 پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند!


همانطور که مشاهده می کنید، ایسنا در حالی مدعی شده که استقلال به بیرانوند پیشنهاد 95 میلیاردی برای دو فصل داده که چند جمله قبل ترش به توافق او و باشگاه پرسپولیس اشاره کرده است. در این شرایط چطور ممکن است بازیکنی که با باشگاه خود توافق کرده، وقت خود را برای پیشنهادات دیگر تلف کند؟ آن هم پیشنهادی از سمت باشگاه استقلال که هواداران این تیم بابت رفتار انتهای دیدار دربی 100، به نوعی به خون بیرانوند تشنه اند. به واقع اگر استقلال توان پرداخت چنین عددی را داشت، مهدی قایدی و رافائل سیلوا را در تیم خود نگه می داشت و در مقیاس کلان تر، ساپینتو همچنان سرمربی این تیم بود.
مطرح شدن این ادعای تائید نشده و رسانه ای کردن آن توسط باند رسانه ای نزدیک به باشگاه پرسپولیس یک هدف دارد. هدف مافیای رسانه ای از بولد کردن این پیشنهاد که معادل پرداخت فصلی 1 میلیون دلار است، تحت فشار قرار دادن باشگاه استقلال نزد افکار عمومی بابت ریخت و پاش در نقل و انتقالات است. موضوعی که همواره وارونه جلوه داده شد و در آماری که فدراسیون فوتبال منتشر کرد، مشخص شد تیم های پرسپولیس و سپاهان، بیشتر از استقلال هزینه کرده بودند اما باند رسانه ای حامی پرسپولیس همواره در خبرسازی های فیک خود تلاش کردند این موضوع را مخفی و استقلال را متهم به ریخت و پاش مالی کنند.
در فصل گذشته همین باند رسانه ای مدعی شده بود بیرانوند برای هر فصل حضور خود در پرسپولیس تنها 12 میلیارد تومان دریافت می کند! خبری غیرواقعی که حالا با تعویق مطالبات بیرانوند مشخص شده او 8 میلیارد تومان از کل مطالبات خود طلبکار است و با توجه به اعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر تسویه درصدی از مطالبات بازیکنان، احتمالاً مبلغ واقعی قرارداد بیرانوندی که در اروپا فصلی 50 میلیارد تومان می گرفت،بسیار بیشتر از 12 میلیارد تومان است.

شاید بهتر باشد خبرگزاری ایسنا به جای صحبت های مبهم این چنینی، اسنادی که به گفته خبرنگارش به دستشان رسیده منتشر کنند تا افکار عمومی متوجه شوند آیا این خبرگزاری به پیشنهاد دوستان استقلالی بیرانوند برای حضور در این تیم با این تیتر جنجالی استناد کرده و یا با حضور در دفتر حجت کریمی، رسماً این پیشنهاد به وی ارائه شده است. اگر فیلم، عکس، صوت از حضور بیرانوند در دفتر حجت کریمی وجود دارد، خبرگزاری ایسنا می بایست آن را منتشر کند و به استناد به منابع مویق نامعلوم بسنده نکند.

در روزهایی که اعلام شده استقلال رسماً به دنبال جذب یک گلر اسپانیایی برای جانشینی سیدحسین حسینی است، انتشار این خبر یک شیطنت رسانه ای محض محسوب می شود.

بیرانوند با شرایطی که دارد به طور حتم چند هفته ابتدایی لیگ جدید را از دست خواهد داد و در بازگشت او به میادین نیز مشخص نیست آیا او در فرم قبل از مصدومیت نسبتاً طولانی اش قرار دارد یا خیر؟ هر چه که هست تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس نیز ریسک بزرگی محسوب می شود چرا که احتمال عود کردن مصدومیت مذکور با هر ضربه ای به صورت بیرانوند وجود دارد.

به نظر می رسد دوستان بیرانوند برای بازارگرمی و کم کردن تردید کادر فنی و مدیریت پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد بیرانوند با آن مبلغ گزاف، دست به چنین خبرسازی زده اند وگرنه چنین پیشنهادی از اساس وجود نداشته و ندارد چرا که اصلاً بیرانوند در لیست خرید جواد نکونام نبود.

 

تکمیلی: خبرگزاری تسنیم دقایقی پیش با مصاحبه با مدیرعامل استقلال، خبر خیالی پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به بیرانوند را تکذیب کرد.

امروز (یکشنبه) خبری منتشر شد که باشگاه استقلال و در رأس آن حجت کریمی سرپرست این باشگاه، با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس مذاکره کرده و مبلغ 95 میلیارد تومان برای دو فصل به او پیشنهاد داده است. حجت کریمی در گفت‌وگویی کوتاه در این باره به تسنیم گفت: چنین چیزی صحت ندارد. مذاکره‌ای با بیرانوند نداشته و پیشنهادی به این دروازه‌بان نداده‌ایم.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید