کد خبر:15127
پ

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

ستار همدانی پیشکسوت استقلال که تا پیش از این همواره با مصاحبه های محتاطانه در مورد وزارت ورزش صحبت می کرد نیز به صف منتقدین وزیر ورزش در حمایت از پرسپولیس پیوست.   حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند ستار همدانی گفت:   ?راحت بگویم آقای […]

ستار همدانی پیشکسوت استقلال که تا پیش از این همواره با مصاحبه های محتاطانه در مورد وزارت ورزش صحبت می کرد نیز به صف منتقدین وزیر ورزش در حمایت از پرسپولیس پیوست.

 

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

ستار همدانی گفت:

 

?راحت بگویم آقای وزیر حق دارد طرفدار یک تیم خاص باشد، ولی حق ندارد انتخابات غلط برای استقلال داشته باشد. به هیچ عنوان حق ندارد. من می‌گویم یک بار اشتباه می‌شود، دو بار اشتباه می‌شود، مگر می‌شود این همه اشتباه فقط در یک باشگاه صورت بگیرد؟ پس یک جای کار می‌لنگد. رئیس مجمع کیست؟ وزیر! پس ایشان باید اشتباهاتش را بپذیرد.

?استقلال مدیر داشت، علی کریمی می‌ماند.

اگر الان ببینید از بالا تا پایین جامعه هوادار آبی و قرمز در سازمان‌ها و نهادهای مختلف داریم و نمی‌توان ایرادی گرفت ولی تبعیض قایل نشوید. هوادار ما می‌گوید چرا این همه غلط و اشتباه فقط در تیم ما؟ علی کریمی آمد و در تیم استقلال یک لیدر میانه زمین شد ولی او را از دست دادیم اما اگر باشگاه ما مدیر درست و حسابی داشت، استقلال به این روز نمی‌افتاد.

?هوادار استقلال اذیت شده است
فکر می‌کنم هوادار ما یک ایرانی است و دوست دارد کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از طریق استقلال یا هر تیم دیگری به ایران برسد ولی به خاطر عذاب‌هایی که در سال‌های اخیر کشیده، اذیت شده و شاید تنها برای همین است که بابت یکسری مسائل دلخوری دارد.

?مدیران برای کار شخصی به استقلال می‌آیند.

?️در استقلال همه انتخابات غلط بوده و این عزیزانی که در این مدت در استقلال مدیریت کردند با همه احترامی که برای شخصیت حقیقی‌شان قائل هستم، به هیچ عنوان صلاحیت مدیریت بر استقلال را نداشتند. هر کدام چند ماه بیشتر نماندند و در واقع آمدند تا مشکلات خودشان را حل کنند نه استقلال را!

?اما الان که یکی آمده از جنس استقلال به نام فکری، باید از او حمایت کنیم. اگر حمایتش کنیم، می‌شود یک قلعه‌نویی دیگر و می‌تواند چندین قهرمانی بیاورد چون فکری روحیه جنگندگی و فعل خواستن را دارد.

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • علی 17 دسامبر 2020 / 3:24 ب.ظ

    شاهین جان
    شما فقط امسال طعم مشکلات مدیریتی رو چشیدید و اینجوری خیسیدن به خودتون
    استقلال پنج ساله داره با این نامدیر های بابا مسعود به فنا میره

  • امیرتاجیک 17 دسامبر 2020 / 3:22 ب.ظ

    نمیدونم چرا هوادارن پیروزی دوست دارندخودشان رافریب بدهند.
    این که دیگه اظهرمن الشمس هست که هرچی قهرمانی وپیشرفت کاذب
    توی چندسال گذشته گیرتون اومد از صدقه سری باباتون مسعود باشرف
    هست.حتی بعضی از پیشکسوتان پیروزی هم این مسئله راقبول دارند.
    ولی بدانید خدایی هست وتاابد درهیچ زمینه ای نمیتونید به گردپای
    سرورتون استقلال برسید.فقط دقیق بنشینیدتاریخ دوتیم رامطالعه کنید.

    • فرهاد دو آتیشه سرخ 17 دسامبر 2020 / 8:41 ب.ظ

      داداش فازت چیه؟ حداقل برو سوابق قهرمانی تیمتو بخون بعد بیا کری بخون، ما این چهار قهرمانی متوالی هم برامون حساب نشه بازم بازم با 9 قهرمانی لیگ از شما بیشتر قهرمانی داریم، اینهمه پول دار، انبوه ساز ، دلال، هتل دار چپوندن تو هیئت مدیره استقلال ، هرچی کارمند حراست و شهرداری کردن تو هیئت مدیره پرسپولیس، کل تیمتونم که حفظ شده، مربی پیشکسوت هم گذاشتن بالاسرتون، دیگه دردتون چیه؟ نکنه گلهای پرسپولیس به النصر و السد و پاختاکور هم توسط وزیر زده شده ؟ دقیقا واضحه که کلتونو کردید تو برف. بچه 19 ساله که قراردادش 500 میلیونه میاد به النصر گل میزنه به اسم مهدی عبدی، بعد مهاجمان یک میلیون دلاری و بیست میلیاردی شما نمیتونن گل بزنن تقصیر وزیر ورزشه؟؟؟؟! شما اگه منطق فوتبالی داشتید که وضعتون این نبود.

  • شهریار 17 دسامبر 2020 / 3:06 ب.ظ

    سلطان؟؟؟؟

    • سیدمحمدعلی نجفی 17 دسامبر 2020 / 7:35 ب.ظ

      دوست عزیز چقدر خوبه اول فکر کنید بعدش نظر بدید ، بابا مسعود در آسیا هم کمک کرد ، بعدشم فقط استقلال از عدم مدیریت ضربه خورده یا پرسپولیس که با ۱۳نفر رفت فینال ، بیشتر از انگشتان یک دست از بهترین بازیکنانشو از دست داد و… اگر قهرمانیهای ما الکی شما هم قهرمانیاتون و الخصوص بردهای هدیه شده فدراسیون نشینهای وقت همه ساختگی بوده اگر ما حرفی نمیزنیم دهن باز نکنید تهمت بزنید ، چون حرف برای گفتن بسیار است بسیار

  • جهانبخش 17 دسامبر 2020 / 2:53 ب.ظ

    شاهین جان درت بزار فقط خودتان سرتون اینن کبک کردین زیر برف همه میدانند تواین چهارسال چکار کردن حضرات

    • شاهین 17 دسامبر 2020 / 8:06 ب.ظ

      جونی جون اول لطف کن آن چاله را ببند دوم شما هم اگه با ۱۱بازیکن که تازه سه نفرشون از دبیرستان میموندن سر تمرین رفتید فینال آسیا آن وقت حق دارید آن چاله را باز کنید بعدش هم همه آن ساعت های رولکسی که جناب مصطفوی برای نابودی پرسپولیس هدیه به داورها میداد که شهره عام وخاصه

  • شاهین 17 دسامبر 2020 / 1:06 ب.ظ

    آقای همدانی اگه قرار بر عذرخواهی وزیر باشد ایشان باید هر روز صبح از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند شما اگه علی کریمی را از دست دادید تازه این بازیکن امد تو لیگ قهرمانان هم بازی کرد تیم که حذف شد رفت. اگر منطور شما اینه وزیر پرسپولیسی هستش که قبل بازیها اجازه نمی داد علیپور و ترابی چند روز قبل از مسابقه تان بروند آنم به خاطر چند میلیون بیشتر و اجازه نمی داد خلیل زاده بره و آن بلاهای که بعد بازگشت تیم از قطر سر پرسپولیس آمد هر تیم دیگه بود تا الان نابود شده بود فقط از وجود بزرگان تیم باقری و پیروانی سید جلال و شخص یحیی بود و حمایت پیشکسوتانی چون سلطان علی پروین .کلانی و خوردبین و هواداران بود که اجازه ندادند تیم نابوده بشه آقای همدانی پس لطف کنید بدون منطق چشم هایتان را نبندید و هر چی از دهانتان بیرون میاد نگید چون همه مردم ایران مشکل تیم های رقیب را با سلطان آسیا پرسپولیس میدونه از کجاست (حسادت )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید