کد خبر:45616
پ

حماقت رسانه ای | درخواست عجیب برای انتشار اصل نامه الاهلی به استقلال

در حالی که متن نامه مدیران شباب الاهلی به استقلال ساعاتی پیش مبنی بر نیاز به مهدی قایدی منتشر شده بود، این بازیکن  دقایقی قبل با امضای قراردادی به تیم انحاد کلبا با مربیگری فرهاد مجیدی پیوست. حماقت رسانه ای | درخواست عجیب برای انتشار اصل نامه الاهلی به استقلال پس از این اتفاق برخی […]

در حالی که متن نامه مدیران شباب الاهلی به استقلال ساعاتی پیش مبنی بر نیاز به مهدی قایدی منتشر شده بود، این بازیکن  دقایقی قبل با امضای قراردادی به تیم انحاد کلبا با مربیگری فرهاد مجیدی پیوست.

حماقت رسانه ای | درخواست عجیب برای انتشار اصل نامه الاهلی به استقلال

پس از این اتفاق برخی رسانه های معلوم الحال که عداوت دیرینه با فرهاد مجیدی داشته و همواره درصدد ایجاد حاشیه برای باشگاه استقلال بوده اند با ایجاد شائبه در این خصوص، خواستار انتشار اصل نامه شباب الاهلی به استقلال شده اند. آنها مدعی اند چطور در نامه منتشر شده مسئولین شباب الاهلی به مهدی قایدی اعلا نیاز کرده اند اما این بازیکن سر از تیم فرهاد مجیدی در آورده است!

اما اصل ماجرا اینجاست که در فصل گذشته یک پدیده 17 ساله به نام سلطان عادل در تیم اتحاد کلبا به فوتبال امارات معرفی شد و بسیاری از تیم های اماراتی برای جذب این بازیکن با یگدیگر زقابت می کردند. او حتی مورد توجه استعدادیاب های منچسترسیتی هم قرار گرفته است. شباب الاهلی که به شدت به این ستاره نوظهور فوتبال امارات علاقه مند بود، با پیشنهاد انتقال دو بازیکن خود + مبلغی پول به اتحاد کلبا، آفر رسمی اش برای جذب این بازیکن را ارائه کرد. یکی از بازیکنان پیشنهاد شده مهدی قایدی بود که با توجه به سابقه همکاری او و مجیدی در استقلال، قایدی بی میل به انجام این انتقال نبود.

در نهایت اینکه باشگاه شباب الاهلی در واقع به مهدی قایدی برای تکمیل پروسه انتقال ستاره جوان اماراتی اتحاد کلبا نیاز داشت و نه بازی قایدی در این تیم برای فصل آینده. آنها حاضر به پذیرش مبلغ رضایتنامه قطعی قایدی هم نشدند تا هر طور شده، ستاره جوان اماراتی را به تیمشان بیاورند حتی به قیمت انتقال قایدی و یک بازیکن دیگر تیمشان به اتحاد کلبا.

 

پی نوشت: باند رسانه ای قرمز که این جوسازی اخیر علیه باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی را هدایت می کند، به خوبی از اصل ماجرا مطلع است اما برای ایجاد حاشیه و منفور کردن مجیدی نزد هواداران استقلال این بازی رسانه ای را به راه انداخته است. همان کاری که سالهاست برای محبوبیت زدایی از قلعه نویی نزد هواداران استقلال انجام داده بودند.

این در حالیست که باشگاه شباب الاهلی به هیچ عنوان پرداخت مبلغ رضایتنامه برای آزادسازی قایدی را نمی پذیرفت و مدیریت باشگاه استقلال در این زیمنه قصوری نداشته و از طرف دیگر فرهاد مجیدی نیز با علم به عدم بازگشت قایدی به استقلال، اقدام به جذب او کرده است. به همین سادگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید