کد خبر:46931
پ

تکمیل افتضاح یحیی گل محمدی با پرسپولیس | قرمزها جنازه الدحیل را هم نتوانستند ببرند

در حال که مدتها از شکست تلخ پرسپولیس مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی می گذرد، اما تیم قطری پس از آن نشان داد که حریفی ضعیف برای پرسپولیس بوده است و یحیی گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس نتوانسته از امتیاز میزبانی مقابل ضعیف ترین تیم گروه استفاده کند. تکمیل افتضاح یحیی گل محمدی با پرسپولیس […]

در حال که مدتها از شکست تلخ پرسپولیس مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی می گذرد، اما تیم قطری پس از آن نشان داد که حریفی ضعیف برای پرسپولیس بوده است و یحیی گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس نتوانسته از امتیاز میزبانی مقابل ضعیف ترین تیم گروه استفاده کند.

تکمیل افتضاح یحیی گل محمدی با پرسپولیس | قرمزها جنازه الدحیل را هم نتوانستند ببرند

تکمیل افتضاح یحیی گل محمدی با پرسپولیس | قرمزها جنازه الدحیل را هم نتوانستند ببرند

پرسپولیس که شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات داشت، با کسب یک تساوی یا پیروزی مقابل الدحیل می توانست به مرحله حذفی مسابقات صعود کند. اما نمایش ضعیف سرخ ها در آن بازی و از دست رفتن پنالتی گولسیانی باعث شد تا همه چیز برای پرسپولیسی ها به کابوس تبدیل شود.

الدحیل که به عنوان حذف شده قطعی و بدون انگیزه پای به این مسابقه گذاشته بود توانست مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد اما پس از این مسابقه در 10 مسابقه متوالی در رقابتهای مختلف نتوانسته طعم پیروزی را بچشد تا مشخص شود گل محمدی مقابل چه حریف ضعیفی نتوانسته به پیروزی برسد.

هر چه که هست، در صورتی که پرسپولیس از مرحله گروهی مسابقات صعود می کرد، شانسش برای حضور در جام جهانی باشگاه ها در فصل بعد به شکل چشمگیری افزایش پیدا می کرد ولی کادر فنی و بازیکنان این تیم که در شوک بازی مقابل النصر در تهران بودند، نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید