کد خبر:46637
پ

تکرار سناریو تضعیف استقلال و سپاهان و تقویت پرسپولیس | پای شرطبندی آقازاده در میان است؟

در حالی که به هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر رسیده ایم؛ اتفاقات عجیب خارج از فوتبال موجب حیرت اهالی فوتبال شده است. تکرار سناریو تضعیف استقلال و سپاهان و تقویت پرسپولیس | پای شرطبندی آقازاده در میان است؟ نکته جالب اینکه مشابه همین اتفاقات در سه هفته پایانی فصل گذشته رخ داد […]

در حالی که به هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر رسیده ایم؛ اتفاقات عجیب خارج از فوتبال موجب حیرت اهالی فوتبال شده است.

تکرار سناریو تضعیف استقلال و سپاهان و تقویت پرسپولیس | پای شرطبندی آقازاده در میان است؟

تکرار سناریو تضعیف استقلال و سپاهان و تقویت پرسپولیس | پای شرطبندی آقازاده در میان است؟

نکته جالب اینکه مشابه همین اتفاقات در سه هفته پایانی فصل گذشته رخ داد و در حالی که استقلال و سپاهان شانس اصلی قهرمانی لیگ بودند و پرسپولیس در رده سوم، شانس زیادی برای قهرمانی نداشت، اتفاقاتی عجیب در داوری های سه هفته پایانی به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال و سپاهان رخ داد که در نهایت این پرسپولیس بود که به عنوان قهرمانی رسید. در سه هفته پایانی بارهاجمله “به دستور مقامات بالادستی” فلان تصمیم به سود آن تیم را شنیدیم!

 

حال در فصل جاری به نظر می رسد آقایان برای جا نماندن تیم محبوب خود از قافله کورس قهرمانی از دو هفته پایانی نیم فصل اقدامات مهندسی نتایج را آغاز کرده اند. آنها در هفته گذشته با یک داوری عجیب که منجر به اخراج سه بازیکن کلیدی سپاهان شد این تیم را به مسلخ فرستادند و سپس در بازی معوقه مقابل گل گهر پنالتی واضح سپاهان گرفته نشد و اجازه بازی به چند بازیکن غیرمجاز سپاهان را ندادند تا علی رغم بازگرداندن 4 امتیاز ه این تیم، 6 امتیاز بابت دو شکست متوالی در دو هفته اخیر از آنها گرفته باشند و در عوض در بازی پرسپولیس و شمس آذر با اشتباه فاحش داوری، گل اول قرمزها که به واسطه حضور ترابی در شرایط آفساید به دست آمده بود را بپذیرند.

در سمت مقابل این استقلال تهران بود که بازنده محض بازی کثیف آقایان شد چرا که با بازگرداندن امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس، فاصله این تیم با تعقیب کنندگانش کم شد و این در حالی بود که آبی ها بر خلاف دو تیم دیگر که تخلفاتی انجام داده بودند، هیچ تخلفی در رعایت سقف قراردادها انجام نداده بودند و نتوانستند بازیکنان مدنظر خود در نقل و انتقالات تابستانی را جذب کنند و جواد نکونام با یک جین بازیکن معمولی و متوسط تا اینجای فصل تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشته است.

با توجه به سوابق سیاه آقایان مشخص نیست آیا شرطبندی در قهرمانی یک تیم خاص در نیم فصل انجام شده که به هر نحو ممکن با تلاش های خارج از فوتبال، قصد بالا آوردن یک تیم خاص را دارند تا شرط سنگین آقازاده win شود.

ظاهراً آقازاده پرسپولیسی که شاید از او به عنوان هوادار متمول ناشناس هم یاد شود اوکی بازگشت لوکادیا به پرسپولیس را به مسئولین این تیم داده است که مدیرعامل این تیم به سادگی صحبت از بازگشت لوکادیایی می زند که کل نظام را به سخره گرفت و با بدگویی علیه نظام پس از ترک ایران، سوژه رسانه های بیگانه شده بود.

پی نوشت: جای هیچ شکی وجود ندارد که حکم عجیب کمیته استیناف در بازگرداندن امتیازات پرسپولیس و سپاهان ریشه در حمایت پشت پرده آقازاده ها دارد وگرنه کدام عقل سلیم یا دادگاه عادلی این حکم را می پذیرد؟ اگر تخلفی انجام نشده پس دریافت جریمه نقدی هم بی معناست اگر تخلف انجام شده، نتایج این تیم ها تا قبل از اصلاح قراردادها باید 3-0 شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید