کد خبر:22824
پ

توضیحات جالب وزیر ورزش در مورد مهدی رسول پناه و پرسپولیس

پس از انتخاب مهدی رسول پناه به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس، هجمه سنگینی علیه او به راه افتاد که وی دندانپزشک وزیر بوده و به همین سبب به پرسپولیس راه پیدا کرده است اما مسعود سلطانی فر این ادعا را تکذیب و توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب رسول پناه ارائه کرد.   توضیحات جالب […]

پس از انتخاب مهدی رسول پناه به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس، هجمه سنگینی علیه او به راه افتاد که وی دندانپزشک وزیر بوده و به همین سبب به پرسپولیس راه پیدا کرده است اما مسعود سلطانی فر این ادعا را تکذیب و توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب رسول پناه ارائه کرد.

 

توضیحات جالب وزیر ورزش در مورد مهدی رسول پناه و پرسپولیس

رسول‌پناه دندانپزشک من هم نبود. ایشان با جعفر کاشانی در باشگاه شاهین بودند و بنده هم از گذشته شناختی داشتم. یک چیز دیگر هم بگویم که ایشان دندان پزشک بنده هم نبودند. بعضی‌ها یک‌سری حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند که اصلا معنی ندارند. آقای رسول‌پناه حتی در تهران هم مطب ندارند. ایشان با مرحوم کاشانی در باشگاه شاهین بودند. ابتدا عضو هیئت مدیره و البته عضو علی‌البدل بودند و با تشخیص اعضای هیئت مدیره به سرپرستی رسیدند.

رسول‌پناه به غیر از آن فیلمی که منتشر شد، اتفاقا زحمات زیادی هم کشیدند و یک جورهایی زندگی‌شان را برای پرسپولیس گذاشتند. قرار هم نیست ما هیئت مدیره‌ای را بگذاریم که هیچ اختیاری از خودشان نداشته باشند. مدیرعامل هم بنده انتخاب نمی‌کنم و اعضای هیئت مدیره بر اساس قانون تجارت خودشان تصمیمات لازم را گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید