کد خبر:6892
پ

توئیت توهین آمیز و جنسی سعد الحارثی علیه پرسپولیس

سعد الحارثی خبرنگار عربستانی که به نظر می رسد خصومت عجیبی با باشگاه پرسپولیس دارد در ادامه سلسله توئیت های خود علیه باشگاه پرسپولیس، به علت تمایل هواداران استقلال برای جذب عمر خربین پرداخت!   توهین گزارشگر عربستانی به برانکو: کله پوک چرا عمر را تعویض کردی؟ توئیت توهین آمیز و جنسی سعد الحارثی علیه […]

سعد الحارثی خبرنگار عربستانی که به نظر می رسد خصومت عجیبی با باشگاه پرسپولیس دارد در ادامه سلسله توئیت های خود علیه باشگاه پرسپولیس، به علت تمایل هواداران استقلال برای جذب عمر خربین پرداخت!

 

توهین گزارشگر عربستانی به برانکو: کله پوک چرا عمر را تعویض کردی؟

توئیت توهین آمیز و جنسی سعد الحارثی علیه پرسپولیس
 

حمله تند مهدی رسول پناه به مهاجم فریبکار پرسپولیس

سعدالحارثی در توئیت خود به این موضوع اشاره کرده که هواداران استقلال به جذب عمرخربین که در آن بازی معروف و شکست 4 گله پرسپولیس مقابل الهلال درخشید، علاقه مند هستند چرا که او را شوهر پرسپولیس می دانند!

او پیشتر نیز پرسپولیس را تیم حکومتی که از رانت دولتی برای تاثیرگذاری در نتایج فوتبال در ایران بهره می برد، خطاب کرده بود.

 

هنوز از علت رشته توئیت های این خبرنگار عربستانی بر ضد تیم پرسپولیس، اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • تاج 17 سپتامبر 2020 / 12:17 ب.ظ

    این بازی رو خود لنگی های وطن فروش شروع کردن حالا آلزایمر گرفتن! وقتی تاج به العین باخت همین پدرسوخته ای عرب پرست در ورزشگاه بنر بزرگ 6 العین را برای تحقیر هم میهنان خودشان الم کردن!!!! حالا برای ما شدن عاشق میهن و هم وطن!!!!!؟؟؟؟؟

  • نیما 17 سپتامبر 2020 / 10:02 ق.ظ

    خدایی اگه تیم لنگ ی مربی مظمین خارجی سراغ داست وزارت همین امروز قانونشو لغو میکر

  • ناشناس 17 سپتامبر 2020 / 9:18 ق.ظ

    تو ناموس هرچی عرب وعربستانی پرسته دودول پرسپولیس

  • فریبا 17 سپتامبر 2020 / 8:59 ق.ظ

    ببین آش وزارت ورزش و لنگ چقدر شور شده که همه متوجه شدن. بیچاره های عقده ای فکر کردن این جامها رو واقعا بدست آوردن. بعد از اینکه سلطانیخر گورشو گم کرد، اونوقت بهتون میگیم فوتبال یعنی چی. فوتبال و ورزش با روحیه جوانمردی معنا پیدا میکنه نه با کلک و رانت و حق رو ناحق کردن. البته مطمئنم گند کارشون چند سال دیگه درمیاد و روسیاهی به لنگ میمونه.

  • ناشناس 17 سپتامبر 2020 / 4:19 ق.ظ

    اینبار هم ازدواج عربها برید بالا استقلالی گشاد تنها جشنی ک تو این هشت سال گرفتید جشن نامزدی قایدی بوده هههخخ.بدهن تو و هرچی ابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید