کد خبر:10943
پ

بهترین تیم باشگاهی تاریخ ایران استقلال بود یا پرسپولیس؟

‏در حالی که این روزها همه جا صحبت از رکوردهای متفاوت تیم های باشگاهی ایرانی در رقابتهای مختلف است، به نظر می رسد تیم استقلال در دهه 70 بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در رده باشگاهی باشد چرا که تیمی که در تصویر می بینید، با دو حضور پیاپی در فینال جام باشگاه های آسیا […]

‏در حالی که این روزها همه جا صحبت از رکوردهای متفاوت تیم های باشگاهی ایرانی در رقابتهای مختلف است، به نظر می رسد تیم استقلال در دهه 70 بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در رده باشگاهی باشد چرا که تیمی که در تصویر می بینید، با دو حضور پیاپی در فینال جام باشگاه های آسیا و قهرمانی در یک دوره از جام باشگاه های آسیا و رکورد 63 بازی پیاپی بدون باخت، قدرتمندترین تیم باشگاهی تاریخ ایران محسوب می شود.

 

بهترین تیم باشگاهی تاریخ ایران استقلال بود یا پرسپولیس؟

بهترین تیم باشگاهی تاریخ ایران استقلال بود یا پرسپولیس؟

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 12:00 ق.ظ

    ای خدا ابن حسام ملکیه بیچاره چقدر شما کیسه کشا رو خر فرض کرده. اخه اسکل خودت سر تیتر زدی بهترین تیم تاریخ باشگاهی ایران تو تاریخ نه یه دوره خاص موش موشک بعد میایی یه دوره رو مینویسی مثلا تو زرنگ. اخه اسکل تو همون دهه هفتادم که خوده بی دانشه جاعلت میگی برو قهرمانی تو لیگه داخلیه ایرانو بببن برایه روشن شدن مطلب برایه امثاله ( تاژژژه ) متوهم تو همون دهه ام باز با افتخار زیره پرسپولیسه کبیرید نشونشم فقط همین که ساله 74 و 75 پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد وساله 76 دوباره دستهایه حکومتی اومدن وسط و پرسپولیس رو با دستور فدراسیونه وقت چون 13 تا بازیکنه تبم ملیه وقت پرسپولیسی بودن( 9تا بازیکن در همون وقت بازبکن پرسپولیس بودن و 4 تا بازیکنم قبلا پرسپولیس بازی کرده بودن ) و به این بهونه که بازیهایه پرسپولیس عقب افتاده به خاطره همزمانی با بازیهایه مقدماتی جام جهانی98 که پرسپولیس 8 تا بازی کرده بود ودر شرایطی که احتسابه 8 بازی دیگر تیمارم میکردید باز پرسپولیس با 17 امتیاز با اقتدار صدر بود. ولی چون تیمه دردانه حکومتی عاجر و ناتوان در رقابته سالم با بهترین تیمه تاریخ ایران به گواهه تمامه کارشناسان فوتبال بود پرسپولیس رو کنار زدن تا تیم حقیر و بدبخته کیسه بتونه بعد از چندین سال دوباره بدون حضوره سرورش قهرمان بشه. و در سالهایه بعدشم یعنی ساله 77 و 78 دوباره سلطانه لیگه ایران به مسابقات برگشت وقهرمانی رو از آنه خودش کرد و تو همین سالها یکی از دبلهایه سه گانشو تو لیگ و حذفی رقم زده که تیمه مفلوکه کیسه تا به حال تو طوله عمره کثیف و پر از تبانیش حتی نتونسته یه بارم دبل کنه مشنگ سر تیتری که زدی نوشتی تیمه باشگاهیه ایران. بهتر بود برا این مطلبه خنده دارت میزدی بهترین تیم باشگاهیه ایرانی در مسابقاته 4 جانبه امجدیه. و در ضمن به یه سوال منم جواب بده چطور تبمی که به اصطلاح قهرمان اسیاست از مسابقاته اسیایی میاد و شیششششششششششششتا از سرورش میخوره عجب تورنمنتی با سطح بالا بوده که قهرمانش 6 تایی میشه( اشاره به قهرمانیه 4جانبه ساله 51 و بعد از اون 6 تایی شدن در ساله 52 به فاصله 6 ماه توسطه سرورش پرسپولیس ) وبعد هم اینکه اگه شیشتقلاله حقیره اسیا بهترین تیمه ایرانه تو اون دهه پس چرا از گرفتن یه قهرمانی تو لیگه کشوری عاجز واینقدر بدبخته که به کمکه چندین باره عوامله حکومتی وسیاسی با کنار گذاشتن پرسپولیس میتونه یه قهرمانی بیاره؟ اره حشششششششششششام جون مطالبت به درده همون اشدقلالیایه کوته فکر و تازه به بلوغ رسبده میخوره امثاله تاژژژژه نادان. اره کوچولو تاژ سند منگوله دار یعنی اینا که داری میخونی.

  • نوری فرخی 26 اکتبر 2020 / 2:03 ب.ظ

    چرا جوک میگید مردم ازخنده……… حرف 80سال پیش می‌زنید که تیمی از هندوستان برده حالا شده بهترین تیم ایران. بهترین رو از زمان حرفه ای ولیگ برتری حساب کنید الان مهمه که تیم‌ها حرفه ای شدن خوب حال چرا به فینال آسیا نمیره؟

    • رامین 26 اکتبر 2020 / 2:10 ب.ظ

      داداچ شما به خاطر جمع کردن قهرمانی های 80 سال پیشتون الان یه ستاره زدید . ضمناً تو همون سال شما از پس محمدان بنگلادش هم بر نیومدید تا به همون 4 جانبه آسیا برسید پس ساکت باشی بهتره . رکورد 63 بازی بدون شکست رو چی میگی؟

  • محمد 26 اکتبر 2020 / 1:55 ب.ظ

    قهرمانی با رئیس تربیت بدنی و مدیر وقت الاستقلال جناب خسروی در چهارجانبه امجدیه سال بعدش به دسته یک لیگ آزادگان سقوط کرد! پرسپولیس همون دهه دو بار به فینال و یک بار قهرمانی در جام معتبر لیگ آسیا تیم های درجه یک قدرتمند حضور داشتن شرکت داشت استق لال آرزو قهرمانی در این تورنمنت داشت همیشه در دربی ها پیروز بود قدرتش به استق لال در لیگ میچربید ?

    • رامین 26 اکتبر 2020 / 2:12 ب.ظ

      داداچ شما چرا به همون 4 جانبه صعود نکردید؟ عه یادم نبود به محمدان بنگلادش باختید .خخخخخخخ حالا تیمایی که توی جام در جام آسیا بودن از جمله المحرق بحرین شدن درجه یک و پوهانگ استیلرز و جوبیلا ایواتا شدن درجه 2؟ این جوکا رو فقط میشه تو کانالای هواداری لنگیا پیدا کرد

  • تاج 26 اکتبر 2020 / 1:19 ب.ظ

    لنگی های متوهم بیسواد بی ریشه تحویل بگیرند اینم سند منگوله دار!

  • محمد 26 اکتبر 2020 / 12:47 ب.ظ

    جان کیسه بلوف نزن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید