کد خبر:46439
پ

بهانه های جدید یحیی برای شکست سنگین پرسپولیس مقابل النصر چه خواهند بود؟

همانطور که مطلع شده اید، سازمان لیگ در تصمیمی عجیب و بدون سر و صدا با درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر تعویق بازی اش مقابل نساجی موافقت کرد تا بار دیگر مشخص شود همه صحبتهای یحیی در مواقع ناکامی بهانه ای بیش نبوده است. بهانه های جدید یحیی برای شکست سنگین پرسپولیس مقابل النصر […]

همانطور که مطلع شده اید، سازمان لیگ در تصمیمی عجیب و بدون سر و صدا با درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر تعویق بازی اش مقابل نساجی موافقت کرد تا بار دیگر مشخص شود همه صحبتهای یحیی در مواقع ناکامی بهانه ای بیش نبوده است.

بهانه های جدید یحیی برای شکست سنگین پرسپولیس مقابل النصر چه خواهند بود؟

به کدام ساز یحیی برقصیم | خستگی و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس یا دوری از شرایط مسابقه

پرسپولیسی که در بازی رفت مقابل النصر با نتیجه 2 بر 0 بازنده شدند، پس از مسابقه از چمن بد ورزشگاه (البته برای هر دو تیم یکسان بود) تا توجه بیش از حد به رونالدو و متهم کردن سازمان لیگ به برگزار نکردن بازیهای لیگ و دوری بازیکنان از شرایط مسابقه را به عنوان بهانه های شکست مقابل النصر برشمردند.

حالا در بازی برگشت مقابل همان النصر در حالی که قرار بود این تیم هم مثل سایر تیم ها بازی لیگش را برگزار کند، به یکباره خبر تعویق این دیدار رسانه ای شد تا مشخص شود، سرمربی پرسپولیس در دفعات قبلی هم بهانه جویی کرده است وگرنه چطور ممکن است در بازی رفت، در شرایط مسابقه نبودن را بهانه شکست قلمداد کند و در این بازی به درخواست خودش، بازی مقابل نساجی را لغو کند؟

این در حالیست که مسابقه دو تیم دوشنبه برگزار می شود و شب گذشته تیم النصر با حضور رونالدو و تیم اصلی اش به مصاف تیم الخدود در لیگ عربستان رفت و با برتری 3 بر 0 و دبل رونالدو بدون هیچ مشکلی منتظر مصاف با پرسپولیس خواهد بود.

این رفتار عجیب گل محمدی بدون شک منجر به ثبت یک شکست سنگین برای سرخپوشان در زمین هموار استادیوم مرسول النصر خواهد شد چرا که او بازی را قبل از شروع مسابقه باخته است.

حال باید منتظر ماند و دید بهانه های جدید سرمربی پرسپولیس پس از شکست مقابل النصر چه آیتم هایی خواهد بود چرا که گزینه چمن ناهموار، سرماخوردگی بازیکنان، زمین غیر استاندارد، خوردن تخم مرغ پیش از مسابقه، در شرایط مسابقه نبودن تیم از روی میز برداشته شده و تنها گزینه موجود، یک روز تاخیر در عزیمت به عربستان باقی مانده! همان بهانه ای که به واسطه آن، تساوی مقابل تیم نه چندان مطرح استقلال تاجیکستان را توجیه کردند. ناگفته پیداست که احتمالاً جملات کلیشه ای بضاعت فوتبال ما همین است و وقتی آنها رونالدو و … را می آورند ما هم نبیل باهویی (!) باید هم آنها برنده شوند!!

***پی نوشت: بازیکنان پرسپولیس حدود 15 روزی هست که از شرایط مسابقه رسمی دور هستند و تنها دو ملی پوش این تیم یعنی ترابی و بیرانوند در دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان به میدان رفته اند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 25 نوامبر 2023 / 9:01 ق.ظ

    نباید تعجب کرد سازمان لنگ با نظر سرمربی تیمش بازی هاشو برگزار میکنه صلاح دیدن قبل بازی النصر بازی نکنن تا خسته نشن ، ولی کاش نگهداری چمن ورزشگاه النصرم میدادن به پیمانکار پیروانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید