کد خبر:38971
پ

باشگاه استقلال خواستار بدون تماشاگر شدن بازی برگشت با سپاهان شد

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای، خواستار بدون تماشاگر شدن بازی برگشت با سپاهان شد. در این اطلاعیه آمده است: بدون تماشاگر شدن دیدار استقلال – سپاهان به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر لطمه بزرگی به منافع باشگاه استقلال وارد می‌کند. از همین رو اقدام‌های جایگزین هم نمی‌تواند به طور کامل این ضرر و […]

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای، خواستار بدون تماشاگر شدن بازی برگشت با سپاهان شد.

در این اطلاعیه آمده است:

بدون تماشاگر شدن دیدار استقلال – سپاهان به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر لطمه بزرگی به منافع باشگاه استقلال وارد می‌کند. از همین رو اقدام‌های جایگزین هم نمی‌تواند به طور کامل این ضرر و لطمه را جبران کند.

با این‌حال برگزاری اولین بازی خانگی تیم‌ها بدون تماشاگر و یا برگزاری بازی‌های هفته اول دور برگشت بدون حضور تماشاگر، کمترین اقدام در واکنش به این موضوع است. باشگاه استقلال با جدیت و اهتمام خواستار برقراری عدالت و انصاف در برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

 

بدون شک بدون تماشاگرر برگزار شدن مهمترین بازی هفته اول استقلال مقابل یکی از مدعیان قهرمانی، تاثیر منفی بیشتری بر روی این تیم خواهند گذاشت تا تیم های دیگر و اطلاعیه باشگاه استقلال نیز در همین راستا تنظیم شده است. این درخواست به حق در حالی مطرح شده که برخی رسانه ها از مجاز شدن ورود بانوان به استادیوم ها از هفته دوم خبر داده اند و اگر اهتمامی برای حضور هواداران در هفته اول بود، بدون شک با بلیت فروشی در محل نیز امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها وجود داشت اما ظاهراً نتایج هفته اول، برای آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است که از این پتانسیل برای تاثیرگذاری چند درصدی در نتایج احتمالی استفاده کرده اند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 11 آگوست 2022 / 12:15 ب.ظ

    …کش بازیاشون شروع شد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید