کد خبر:46788
پ

اوستون اورونوف به پرسپولیس پیوست | آمار گل و پاس گل در تیم های سابق

در حالی که اخبار روزها اخیر از پیوستن اوستون ارونوف به استقلال خبر می داد؛ این بازیکن با پرسپولیس به توافق رسید. اوستون اورونوف به پرسپولیس پیوست جوان اول تیم ملی ازبکستان که از او به عنوان پدیده مسابقات جام ملتهای آسیا نیز یاد می شد؛ به یکباره تغییر مسیر داد و سر از پرسپولیس […]

در حالی که اخبار روزها اخیر از پیوستن اوستون ارونوف به استقلال خبر می داد؛ این بازیکن با پرسپولیس به توافق رسید.

اوستون اورونوف به پرسپولیس پیوست

اوستون اورونوف به پرسپولیس پیوست

جوان اول تیم ملی ازبکستان که از او به عنوان پدیده مسابقات جام ملتهای آسیا نیز یاد می شد؛ به یکباره تغییر مسیر داد و سر از پرسپولیس در آورد.

به نظر می رسد خرید اورونف تنها برای ساکت نگه داشتن هواداران خشمگین پرسپولیس انجام شده است چرا که خبر پیوستن ماشارپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان به استقلال، به شدت مدیریت پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود و گفته می شود درویش بدون هماهنگی با اوسمار، اقدام به جذب ارونوف کرده است و با این حساب پیوستن ویلن موتا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. اورونوف یک هافبک تهاجم به حساب می آید اما با توجه به ترافیک زیاد در پست او در پرسپولیس احتمالاً می بایست در خط حمله برای پرسپولیس به میدان برود.

پست بازی اوستون اورونوف

در حال حاضر پرسپولیس 3 مهاجم تخصصی به نام های نبیل باهویی، عیسی آل کثیر، شهاب زاهدی در اختیار دارد که امید عالیشاه و وحید امیری نیز به دلیل ترافیک بازیکن در پست هافبک، بعضاً در خط حمله مورد استفاده قرار می گرفتند.

با پیوستن اورونف به پرسپولس، ترافیک در خط حمله این تیم بیشتر شده و احتمال جدایی نبیل باهویی قوت گرفته است چرا که پرسپولیس برای ثبت قرارداد اورونف می بایست نام یک بازیکن خارجی خود را از لیست خارج کند.

آمار گل و پاس گل اورونوف در تیم های سابقش

 

قیمت اورنوف در ترانسفرمارکت

گفته می شود این بازیکن پیشنهاد 800 هزار دلار استقلال را رد کرده و ایجنت ایرانی او با یک میلیون دلار او را به پرسپولس لینک کرده است. ارزش اوستون اورونوف در سایت ترانسفرمارکت، یک میلیون دلار درج شده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید