کد خبر:30724
پ

امین قاسمی نژاد در آستانه پرسپولیسی شدن

  🔸امين قاسمى نژاد ، مهاجم سابق باشگاه پديده كه بار ها از علاقه خود به استقلال گفته بود ، حال در آستانه پيوستن به باشگاه رقيب قرار دارد .   امین قاسمی نژاد در آستانه پرسپولیسی شدن 🔸مذاکرات جدی مدیربرنامه قاسمی نژاد با پرسپولیس انجام شد . امین قاسمی‌‌نژاد عصر امروز قرارداد خود را […]

 

🔸امين قاسمى نژاد ، مهاجم سابق باشگاه پديده كه بار ها از علاقه خود به استقلال گفته بود ، حال در آستانه پيوستن به باشگاه رقيب قرار دارد .

 

امین قاسمی نژاد در آستانه پرسپولیسی شدن

امین قاسمی نژاد در آستانه پرسپولیسی شدن

🔸مذاکرات جدی مدیربرنامه قاسمی نژاد با پرسپولیس انجام شد .
امین قاسمی‌‌نژاد عصر امروز قرارداد خود را با باشگاه پدیده فسخ کرد.
یکی از گزینه‌های کادرفنی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم قاسمی‌نژاد است و به همین دلیل مدیربرنامه‌های این بازیکن پس از فسخ قرارداد با تیم مشهدی، عصر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با مدیران این باشگاه برای انتقال وی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی انجام داد . او نیم فصل تا آستانه استقلالی شدن پیش رفت وحالا رسما می داند که پیشنهاد استقلال را ندارد اتفاقی که شاید کار پرسپولیس را در جذب او آسان کند.

شنیده میشود گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده است و پس از او حامد پاکدل در اولویت قرار دارد و قاسمی نژاد گزینه سوم است.

پرسپولیس در حال حاصر با دو مهاجم تخصصی به نام های ال کثیر و عبدی کتر خود را دنبال می کند و وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز قادرند به عنوان آلترناتیو در فاز هجومی به میدان بروند.

با توجه به کری خوانی های قاسمی نژاد برای پرسپولیسی ها موافق پيوستن قاسمى نژاد به پرسپوليس هستيد🤔؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • زهرا 25 آگوست 2021 / 11:53 ب.ظ

    امین قاسمی نژاد پرسپولیسی شیش آتیشه هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید