کد خبر:5943
پ

افشاگری کالدرون در مورد جذب ستاره رئال مادرید

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید از پیشنهاد 100 میلیون یورویی یک باشگاه انگلیسی در فصل گذشته برای جذب هافبک ولزی رئال خبر داد. رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید خبر داد این باشگاه فصل گذشته پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب بیل را رد کرد. کالدرون در مصاحبه با نشریه «میرر» انگلیس، گفت: مسئولان […]

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید از پیشنهاد 100 میلیون یورویی یک باشگاه انگلیسی در فصل گذشته برای جذب هافبک ولزی رئال خبر داد.

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید خبر داد این باشگاه فصل گذشته پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب بیل را رد کرد.

کالدرون در مصاحبه با نشریه «میرر» انگلیس، گفت: مسئولان کنونی باشگاه رئال مادرید باعث شدند تا پرونده گرت بیل به این شرایط سخت برسد. فصل گذشته یک باشگاه چینی برای جذب بیل اقدام کرد ولی مسئولان باشگاه با بی تدبیری اجاره رفتن به این بازیکن ندادند.

وی در ادامه از پیشنهاد 89 میلیون پوندی یک باشگاه انگلیسی به بیل خبر داد و گفت: اگرچه مذاکرات خوبی میان باشگاه چینی و بیل صورت گرفت ولی رئال در نهایت اجازه رفتن او را صادر نکرد.  نکته مهمتر رئال پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی به ارزش 89 میلیون پوند(100 میلیون یورو) را در فصل گذشته رد کرد.

اکنون شرایط بیل با رئال بسیار بد است و این بازیکن دیگر به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و جایی در ترکیب رئال ندارد. باشگاه مادریدی می توانست در فصل گذشته با فروش این بازیکن با قیمت بالا و سود خوبی به جیب بزند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید