کد خبر:16520
پ

افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس انجام شد | آبی ها سرمایه دارتر از پرسپولیس

افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می شود. بر اساس مجمع عمومی فوق العاده ای که روز گذشته برگزار شد، […]

افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می شود. بر اساس مجمع عمومی فوق العاده ای که روز گذشته برگزار شد، سرمایه استقلال هم از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان می رسد. این اقدامی بود که باید صورت می گرفت.

🔹در جلسه آتی هیأت واگذاری انشاالله اساسنامه استقلال که از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل می شود، افزایش سرمایه شرکت از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان مصوب و متعاقباً به ثبت شرکت ها ارسال می شود. مجمع صورت های مالی 31/3/99 پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و امروز مجمع عادی سالیانه شرکت استقلال برای صورت های مالی 31/4/99 برگزار شد.

🔹استقلال با تأخیر کار خود را آغاز کرده و انتظار داریم که مشاور پذیرش آن تا آخر هفته بعد اطلاعات را برای فرابورس ارسال کند و دو، سه هفته آتی هیأت پذیرش راجع به پذیرش استقلال تصمیم گیری می کند.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 3 ژانویه 2021 / 5:20 ب.ظ

    برند پرسپولیس به تنهایی ۵ برابر استقلال می ارزد

    • ابی 4 ژانویه 2021 / 11:23 ق.ظ

      بیاه👍 همین اسم استقلال به صد تا ی لنگ میرزه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید