کمتر از یک هفته تا پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و دوباره او به تیتر یک رسانه های مجازی و هواداری تبدیل شده است. این بار، روزنامه خبرورزشی در مطلبی کوتاه ادعا کرد که مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز قرمزها، در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین انفرادی انجام داده که این موضوع با واکنش غیرعلنی باشگاه پرسپولیس همراه شد و سرخ‌ها با تکذیب این موضوع، خواستار عدم انتشار آن شدند.

اما دقایقی بعد، ویدیویی 42 ثانیه‌ای در برخی صفحات مجازی انتشار یافت که در قسمت کپشن آن ادعا می‌شد تمرین عیسی آل‌کثیر با یک مربی است. آل کثیر در این ویدیو، با پیراهن سبز رنگ که در تمرینات پرسپولیس استفاده می‌شد حضور دارد و پشت پیراهن نیز شماره 72 که متعلق به خودش است، قرار دارد. او در این ویدیو تمرین با توپ هم انجام می‌دهد و البته مشخص نیست که چه کسی در کنار اوست.

این ویدیو که کیفیت نامطلوبی دارد و چهره‌ها در آن به صورت واضح، مشخص نیستند، با صدای نفس های تندتند فیلم بردار همراه شده تا پنهانی بودن ضبط را منتقل کند. البته هنوز مشخص نیست که چه کسی این ویدیو را ضبط کرده است.

منتشرکنندگان این ویدیو اعتقاد دارند که عیسی آل کثیر به دلیل نقض حکم کمیته انضباطی ای اف سی باید با محرومیت سه ماهه دیگری مواجه شود. در گراندز حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که آل کثیر «از تمام فعالیت های فوتبالی» محروم است و حالا موافقان این اظهارنظر، می‌گویند که حضور در زمین تمرین اختصاصی پرسپولیس با کیت رسمی این تیم، مصداق بارز فعالیت فوتبالی محسوب می‌شود.

با این وجود، باشگاه پرسپولیس و خود عیسی این موضوع را نخواهند پذیرفت. مهاجم پرسپولیس می‌گوید که در تهران حضور ندارد و اساسا تمرین نکرده و باشگاه پرسپولیس نیز در ساعات بعدی بیانیه ای رسمی منتشر خواهد کرد تا به این موضوع واکنش نشان دهد و موضعش را بیان کند.

عیسی آل کثیر روز سیزدهم مهر ماه به دلیل آنچه حرکت نژادپرستانه عنوان شد، از فعالیت های فوتبالی شش ماه محروم شد و حالا تنها 6 روز تا پایان محرومیتش باقی مانده و هواداران پرسپولیس امیدوارند که در بازی روز 14 فروردین برابر شهرخودرو، حداقل تیم را همراهی کند اما حالا این موضوع، جنجال تازه ای را به وجود آورده است؛ جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی نیز درباره آن اظهارنظر می‌کنند.