کد خبر:45782
پ

استقلال با کوتوله ها به جنگ آسمان خراش های سپاهان می رود؟

حساس ترین دیدار هفته سوم مسابقات لیگ برتر بدون شک مصاف سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان است. جائی که هر دو تیم مدعی قهرمانی با دو پیروزی در دو هفته ابتدایی لیگ، می بایست مقابل هم قرار بگیرند و نتیجه این بازی تاثیر زیادی در معادلات صدر جدول چه در مقطع کنونی و […]

حساس ترین دیدار هفته سوم مسابقات لیگ برتر بدون شک مصاف سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان است. جائی که هر دو تیم مدعی قهرمانی با دو پیروزی در دو هفته ابتدایی لیگ، می بایست مقابل هم قرار بگیرند و نتیجه این بازی تاثیر زیادی در معادلات صدر جدول چه در مقطع کنونی و چه در انتهای فصل دارد. چرا که با توجه به قوانین جدید، در صورت تساوی امتیازات، مصاف های رو در روی دو تیم ملاک تصمیم گیری مسئولین مسابقات قرار خواهد گرفت.

استقلال با کوتوله ها به جنگ آسمان خراش های سپاهان می رود؟

استقلال در حالی پای به این مسابقه می گذارد که عملکرد متزلزلی مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی از شاگردان جواد نکونام دیدیم. همانطور که در مطلب پیش گفته شد، نکونام با مهره چینی بد خود، تاثیر منفی زیادی بر روی روند حرکتی استقلال گذاشته است. او اگر بخواهد همچنان به بازیکنان کوتاه قامت خود در بازی مقابل بازیکنان بلندقامت و تنومند سپاهان میدان دهد، از همین حالا باید سه امتیاز این دیدار را به حساب سپاهان واریز کنیم چرا که در درون دروازه استقلال نیز دروازه بان نامطمئنی همچون سیدحسین حسینی حضور دارد که در خروج از دروازه و تایمینگ در موقع ارسال ها مشکل دارد و این مشکل او در بازی مقابل ملوان نیز به چشم آمد.

بدون شک حضور بازیکنان ضعیف الجثه ای همچون صالح حردانی، جعفر سلمانی کمکی به استقلال مقابل سپاهان نخواهد کرد و با حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی، تنها دست مورایس برای تنوع تاکتیکی و راه های متنوع رسیدن به گل بازتر خواهد شد.

عملکرد ضعیف استقلال در بازی هوایی و توپ های مستقیم در بازی مقابل ملوان این زنگ خطر را برای نکونام به صدا در آورد که هر چه سریعتر می بایست نسبت به ترمیم ترکیب اصلی خود اقدام کند وگرنه تاوان سختی مقابل سپاهان با بلندقامتانی همچون شهریار مغانلو و اسدی و دانشگر و … خواهد داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید