کد خبر:45467
پ

از قایم شدن در صندلی عقب ماشین تا پرداخت مطالبات بازیکنان | پرسپولیس یک هفته ای چاه نفت پیدا کرد؟

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با انتشار یک استوری مدعی شد همه مطالبات بازیکنان این تیم که مربوط به فصل گذشته بوده، پرداخت شده است. از قایم شدن در صندلی عقب ماشین تا پرداخت مطالبات بازیکنان | پرسپولیس یک هفته ای چاه نفت پیدا کرد؟ این اتفاق ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که تا […]

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با انتشار یک استوری مدعی شد همه مطالبات بازیکنان این تیم که مربوط به فصل گذشته بوده، پرداخت شده است.

از قایم شدن در صندلی عقب ماشین تا پرداخت مطالبات بازیکنان | پرسپولیس یک هفته ای چاه نفت پیدا کرد؟

این اتفاق ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که تا همین هفته پیش، بازیکنان پرسپولیس حاضر به شرکت در تمرینات بابت عدم وصول مطالباتشان نبودند و برانوند نیز در آستانه جدایی قرار داشت اما مشخص نیست منبع تامین مالی پرسپولیس کجا بوده که شرایط این تیم ظرف یک هفته به کلی متفاوت شد. از پرداخت مطالبات همه بازیکنان در فصل گذشته گرفته تا عقد قرارداد جدید با ستاره هایی مثل شهاب زاهدی، مسعود ریگی، کنعانی زادگان و احتمالاً عزت اللهی! گفته می شود گل محمدی به دنبال جذب یک مدافع چپ خارجی هم هست.
همه اینها در کنار فسخ قرارداد 1 میلیون دلاری لئاندرو پریرا منتج به این می شود که احتمالاً در هفته گذشته پرسپولیس یک چاه نفت پیدا کرده که بیش از 100 میلیارد تومان پرداختی در همین چند روز در قالب تسویه حساب بازیکنان سابق و تمدید قزازداد و البته جذب بازیکنان جدید داشته است.

اگر بخواهیم باور کنیم این پول از صندوق حمایت از قهرمانان برداشت نشده و هوادار متمول کانادایی این تیم هم نقشی در آن نداشته، مسئولین سازمان خصوصی سازی می بایست به صورت شفاف منبع این پول هنگفت را که یک شبه به حساب پرسپولیس واریز شد را در سامانه کدال قرار دهند. چرا که هواداران این تیم حق دارند بدانند اگر پول بوده چرا تاکنون پرداخت نشده و اگر نبوده، از کدام محل و با چه شرایطی به حساب باشگاه وارد شده است. اخذ وام های میلیاردی با سودهای سنگین، هنر نیست و یادگاری برای مدیران بعدی محسوب می شود جناب درویش و قربان زاده!
اینکه مدیری از ترس مواجهه با هواداران بابت شرایط آشفته تیمش در پیش فصل در صندلی عقب ماشین پنهان شود با شرایطی که امروز در پرسپولیس شاهد آن هستیم، به کلی متفاوت است. اگر درویش مید انست این امداد غیبی قرار است برسد، نه بیرانوند آن نمایش را اجرا می کرد و نه شروع تمرینات این تیم عقب می افتاد. واقعیت ماجرا این است که خود درویش هم نمی دانست قرار است این مبلغ هنگفت به باشگاه پرسپولیس تزریق شود وگرنه با آن شرایط از باشگاه پرسپولیس خارج نمی شد و برعکس سینه ستبر می کرد و از پرداخت همه مطالبات بازیکنان و جذب ستاره های جدید تا هفته آینده خبر می داد.

 

نکته جالب در سناریوی از پیش نوشته شده پرسپولیسی ها که به دروغ هماهنگ معروف هستند اینکه افشین پیروانی از قانون سقف قرارداد گله می کرد که مانع از جذب بازیکنان خوب می شود! جناب پیروانی کافیست نگاهی به خریدهای گران قیمت تیم خود(بیرانوند، کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و احتمالاً کنعانی زادگان) بیاندازید و نگاهی هم به تنها خرید با کیفیت تیم رقیب(مهرداد محمدی)بیاندازید که هنوز پیش پرداخت هم نگرفته و در تمرینات تیمش شرکت می کند. در شرایطی که پرسپولیس هیچ یک از ستاره های خود را به اجبار از دست نداده و هر بازیکنی از این تیم جدا شد در لیست مازاد یحیی بوده اما در استقلال شاهد این هستیم که بازیکنانی مثل مهدی قایدی،محبی،مهری، عارف غلامی علی رغم نظر سرمربی از تیم جدا شدند اما باز هم این پرسپولیسی ها هستند که ناله سر می دهند و گله می کنند!!

در هر صورت افکار عمومی منتظر اعلام محل تامین این منابع مالی است که اگر درآمدزایی انجام شده تحت چه قراردادی و با چه عنوانی بوده است. با خصوصی شدن این تیم، دیگر محرمانه بودن فعالیت های اقتصادی این بنگاه اقتصادی معنایی ندارد و اولین شرط بورسی شدن شرکت ها شفافیت مالی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید