کد خبر:44968
پ

آقای کریمی لازم نیست مربی خارجی به استقلال بیاوری | منابع درآمدزائی ات را معرفی کن!

در حالی که مدیریت استقلال اصرار دارد که چند گزینه خارجی در بین نفرات جانشین ساپینتو حضور دارند، به نظر می رسد این اعلام های غیررسمی بیشتر برای فریب افکار عمومی و یا به عبارت بهتره مزه کردن سمت و سوی هواداران استقلال باشد. آقای کریمی لازم نیست مربی خارجی به استقلال بیاوری | منابع […]

در حالی که مدیریت استقلال اصرار دارد که چند گزینه خارجی در بین نفرات جانشین ساپینتو حضور دارند، به نظر می رسد این اعلام های غیررسمی بیشتر برای فریب افکار عمومی و یا به عبارت بهتره مزه کردن سمت و سوی هواداران استقلال باشد.

آقای کریمی لازم نیست مربی خارجی به استقلال بیاوری | منابع درآمدزائی ات را معرفی کن!

حجت کریمی که بود و نبودش در ادامه مسیر استقلال مشخص نیست(گفته می شود او ابقا خواهد شد) در حالی از گزینه خارجی صحبت می کند که ظاهراً فراموش کرده پرداخت ارزی به مربیان و بازیکنان خارجی ممنوع شده و پرداخت با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز چاره کار نخواهد بود چرا که در نهایت او می بایست مبلغ بیت المال را به دلار تبدیل کند تا از طریق ارزهای دیجیتال به حساب مربی خارجی واریز نماید.
اما این موضوعات مسئله اصلی نیست. مسئله این است که چرا مدیران بله قربان گوی استقلال چشمانشان را بر روی حقیقت بسته اند و بر روی جذب مربی خارجی اصرار دارند؟ مگر بهتر از شفر، استراماچونی و ساپینتو به استقلال آمده بودند؟ آیا فراموش کرده اند که قیف فساد در فوتبال هر یک را به چه ترتیب فراری دادند ؟ مگر استراماچونی یا ساپینتو بد نتیجه گرفته بودند استاد؟ اما همان دجالان وزارت نشین و بالاتر از آنها وقتی متوجه قدرت استقلال با مربی مذکور شدند با متوسل شدن به عدم پرداخت دستمزد او سعی در ایجاد اختلال در روند موفقیت استقلال کردند و با به کارگیری مربیان سرشناسی همچون فابیو کاپلو، زیدان، گواردیولا و … در استقلال نیز مجدداً همین بلا به سر استقلال و این مربیان نگون بخت خواهد آمد. نکته اینجاست که آقایان راه ضربه زدن به استقلال را یاد گرفته اند و هر فصل فرمول های خود را اجرا می کنند.
از دیر بسته شدن تیم تا عدم پرداخت مطالبات مربی و بازیکن و کوچ ستاره ها تا نداشتن زمین تمرین مناسب و ناداوری همگی به ابزارهای آقایان برای به زیر کشیدن رقیب تیم محبوبشان تبدیل شده است و این در حالیست که برای جلوگیری از ناکامی احتمالی تیم رقیب برنامه برگزاری سوپرجام در ابتدای فصل به نیم فصل منتقل شد! تاریخ شروع لیگ توسط شخص مهدی تاجبه دلایل واهی یک ماه به تعویق افتاد تا کالدرون تازه وارد، با تیم جدیدش هماهنگ شود و …

در نهایت اینکه جناب حجت کریمی که هم پای برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کردی و هم اینکه مهر نماینده ت پای قوانین مسخره نقل و انتقالات امسال وجود دارد، بهتر نیست به جای فرافکنی و اتلاف وقت بر روی مانور انتخاب مربی خارجی، منابع درآمدزائی که برای استقلال در نظر گرفته اید را اعلام کنید؟
قرار بود پنجشنبه گذشته نام سرمربی جدید استقلال اعلام شود، چه شد آقای کریمی؟ آیا از بالا بالا ها متوجه خطر جواد نکونام برای تیم محبوبتان شدند و این انتخاب وتو شد؟ آیا ناگهان تلخی شکست گل محمدی مقابل نکونام در سوپرجام را به یاد آوردند که یک جام مهم از تیم محبوبشان گرفت تا با 37 جام رسمی همچنان به دنبال استقلال با 38 جام رسمی باشد؟
چه شده که این روزها وقتی اجماع هواداران استقلال بر روی انتخاب جواد نکونام است، شما به دنبال گزینه خارجی خیالی هستید؟ از نشستن مهدی هاشمی نسب متعصب با آن زبان آتشینش که تا مدتها بالادستی های قیف فساد را بابت انتقالش به استقلال سوزاند، می ترسید که مبادا آقازاده ای مکدر شود؟ از افشاگری های مهدی هاشمی نسب در مورد ماهیت واقعی سرمربی تیم محبوبتان واهمه دارید؟

نکته اینجاست که جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب به خوبی قواعد بازی با تیم های کثیف را بلدند چرا که آنها هم در همین سیستم کثیف رشد کرده اند و اگر با تیم کثیفی رقابت کنند، مثل ساپینتو که قواعد بازی را بلد نبود، وا نمی دهند! آنها به خوبی می دانند وزن تعصب و تزریق جنگندگی به بازیکنان نزد مهدی هاشمی نسب به حدی بالاست که فردی همچون کریم باقری در مقابل آن، خسی در میقات محسوب می شود! دوستان به خوبی می دانند که مهدی هاشمی نسب، خسرو حیدری نیست و بیش از اینکه از حضور نکونام احساس خطر کنند از نشستن مهدی هاشمی نسب روی نیمکت استقلال می ترسند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید