کد خبر:6079
پ

یکی از خریدهای جدید پرسپولیس برگشت خورد | سرلک نمی تواند پرسپولیسی شود

در اخبار نقل و انتقالات روز گذشته باشگاه پرسپولیس داشتیم که میلاد سرلک رسماً به این تیم پیوسته است اما پیگیری ها نشان می دهد او به سبب خدمت سربازی عملاً قادر به بازی در پرسپولیس نخواهد بود.   مشکل خدمت سربازی میلاد سزلک برای پیوستن به پرسپولیس گفته می شود هافبک تازه وارد سرخپوشان […]

در اخبار نقل و انتقالات روز گذشته باشگاه پرسپولیس داشتیم که میلاد سرلک رسماً به این تیم پیوسته است اما پیگیری ها نشان می دهد او به سبب خدمت سربازی عملاً قادر به بازی در پرسپولیس نخواهد بود.

 

مشکل خدمت سربازی میلاد سزلک برای پیوستن به پرسپولیس

یکی از خریدهای جدید پرسپولیس برگشت خورد | سرلک نمی تواند پرسپولیسی شود

گفته می شود هافبک تازه وارد سرخپوشان باید ابتدا مشکل معافیت خود از خدمت را برطرف کند تا بتواند پیراهن این تیم را در رقابت های لیگ برتر فصل آینده بر تن کند چرا که وی در حال حاضر مشمول خدمت است.

در صورتی که سرلک نتواند مشکل سربازی خود را حل کند قادر به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نیست و باید در باشگاه نظامی فوتبال خود را ادامه دهد.

 

این بازیکن طی مذاکراتی که با پرسپولیس داشته قرار است مشکل سربازی را خودش حل کند و با گذاشتن وثیقه در سازمان نظام وظیفه، مجوز حضور در بازی‌های قاره‌ای را به دست بیاورد، در غیر این صورت قادر به همراهی تیم در قطر نیست.

البته احتمال عدم همراهی پرسپولیس در مسابقات آسیایی بسیار کم است چرا که سرلک سال گذشته نیز با این مشکل روبرو بود اما به همراه شهرخودرو در بازی‌های لیگ قهرمانان شرکت کرد.

 

پی نوشت: گفته می شود احتمالا با ثبت نام در ترم جدید دانشگاه، مشکل میلاد سرلک برطرف خواهد شد…

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 7 سپتامبر 2020 / 11:13 ق.ظ

    لک لک ها جدا ازهم هرکدام آشیانه جداگانه!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید