کد خبر:8823
پ

کارشناس فیفا: وقتی به AFC توهین کردیم باید منتظر قلقلک باشیم

یکی از کارشناسان ایرانی فیفا در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس اینطور عنوان کرد که این شکایت جدی نبوده است و مشکل اینجاست که منبع خبری‌مان می‌شود یک خبرنگار عرب‌زبان! باعث تاسف است که رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رود.   کارشناس فیفا: وقتی به AFC توهین کردیم باید […]

یکی از کارشناسان ایرانی فیفا در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس اینطور عنوان کرد که این شکایت جدی نبوده است و مشکل اینجاست که منبع خبری‌مان می‌شود یک خبرنگار عرب‌زبان! باعث تاسف است که رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رود.

 

کارشناس فیفا: وقتی به AFC توهین کردیم باید منتظر قلقلک باشیم

کارشناس فیفا: وقتی به AFC توهین کردیم باید منتظر قلقلک باشیم

ازنظر من بحث شکایت النصر از پرسپولیس چندان جدی و خطرآفرین نبوده و تنها رسانه‌ها آن را بزرگ کرده‌اند. یکی دیگر از مشکلات ما این است که می‌رویم و منبع خبری‌مان را یک خبرنگار عرب‌زبان قرار می‌دهیم و طوری آن را منعکس می‌کنیم که همه تصور می‌کنند این حرف را دبیرکل AFC زده است. این درست مثل آن است که آنها بیایند و روی توئیت یک خبرنگار ایرانی حکم صادر کنند و جو به‌راه بیندازند. در هرصورت بعد از محرومیت آل‌کثیر ما در سطوح مختلف فوتبال و رسانه به تصمیم‌گیرندگان AFC تاخته‌ایم و طبیعی است اگر آنها حالا بخواهند، می‌توانند بابت آن همه توهین و حرفی که از ما شنیده‌اند، کمی قلقلک‌مان بدهند. وگرنه همه می‌دانند که پنجره نقل‌وانتقالاتی یک اتفاق سیستمی است و پنجره منزل نیست که هروقت خواستند آن را باز کنند و هر زمان سردشان شد ببندند! در پنجره‌های TMS یا یک قرارداد اکسپت می‌شود یا نمی‌شود و چیزی مابین این دو نداریم. جای تاسف دارد وقتی می‌بینیم یک رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رود. من نمی‌دانم اگر این کار آب به آسیاب دشمن ریختن نیست، پس چیست؟!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید