کد خبر:40253
پ

پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با ادامه ضعف خط هافبک در گلسازی

از هفته نهم لیگ برتر روز گذشته دو دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، پرسپولیس توانست با یک گل از سد مس رفسنجان بگذرد. پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با ادامه ضعف خط هافبک در گلسازی بازگشت سروش رفیعی و وحید امیری به ترکیب اصلی با حضور مهدی ترابی و سعید صادقی این نوید […]

از هفته نهم لیگ برتر روز گذشته دو دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، پرسپولیس توانست با یک گل از سد مس رفسنجان بگذرد.

پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با ادامه ضعف خط هافبک در گلسازی

پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با ادامه ضعف خط هافبک در گلسازی

بازگشت سروش رفیعی و وحید امیری به ترکیب اصلی با حضور مهدی ترابی و سعید صادقی این نوید را به هواداران پرسپولیس می داد که پرسپولیس در این دیدار با یک برد پرگل، خاطره نمایش ضعیف دو بازی قبل را به فراموشی بسپارد اما اگرچه سرخ ها توانستند با تک گل لوکادیا از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسد اما سبک بازی این تیم به خصوص در نیمه دوم، هواداران این تیم را راضی نکرد و همچنان انتفادات از کادر فنی و بازیکنان کهکشانی این تیم زیاد است. به طوری که چند پیشکسوت پرسپولیس از جمله حمید درخشان مدعی شدن این پرسپولیس با این نمایش ضعیف مدعی قهرمانی نخواهد بود.

پرسپولیس در روزی که با اشتباه مدافع حریف در تقدیم پنالتی به پیروزی رسید اما نمایش خوبی در خط میانی برای موقعیت سازی برای لوکادیا نداشت و به جرات می توان گفت او در نیمه دوم بیکارترین بازیکن زمین بود و قدم می زد.

در فاز دفاعی نیز اگرچه پرسپولیس یک کلین شیت دیگر بر جای گذاشت اما این کلین شیت با چاشنی خوش شانسی همراه بود چرا که خط آتش مس رفسنجان در نیمه دوم چندین بار روی دروازه پرسپولیس خطرناک ظاهر شدند و در حالی که بیرانوند نیز تسلیم شده بود، توپ های آنها با بدشانسی مهاجمین مس به گل تبدیل نشد وگرنه نکته مهم که باز شدن خط دفاع پرسپولیس بود، اتفاق افتاد و در نیمه دوم لحظات نفسگیری برای هواداران پرسپولیس که خاطره تلخی از بازی مقابل تراکتور به یاد داشتند، رقم خورد.

هر چه که هست به نظر می رسد حضور مهدی ترابی و وحید امیری در ترکیب اصلی تیم با حضور سروش رفیعی و حامیانش چندان سازگار نیست و همین مسئله باعث چند تکه شدن این تیم در بیرون و درون زمین شده که هماهنگی خط میانی پرسپولیس را کمتر کرده است.

پرسپولیس با این برد به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و امروز باید منتظر بازی استقلال و ذوب آهن بماند تا مشخص شود آیا صدر قرمز می ماند یا آبی می شود؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید