کد خبر:39382
پ

پیروزی تیم کهکشانی پرسپولیس مقابل آلومینیوم تنها با یک شوت در چارچوب!

هفته سوم لیگ برتر شب گذشته با انجام چند بازی مهم پیگیری شد که در مهمترین بازی، پرسپولیس توانست با 1 گل از سد آلومینویم اراک بگذرد و وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ را بهبود ببخشد. پیروزی تیم کهکشانی پرسپولیس مقابل آلومینیوم تنها با یک شوت در چارچوب! این پیروزی ارزشمند خارج از […]

هفته سوم لیگ برتر شب گذشته با انجام چند بازی مهم پیگیری شد که در مهمترین بازی، پرسپولیس توانست با 1 گل از سد آلومینویم اراک بگذرد و وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ را بهبود ببخشد.

پیروزی تیم کهکشانی پرسپولیس مقابل آلومینیوم تنها با یک شوت در چارچوب!

پیروزی تیم کهکشانی پرسپولیس مقابل آلومینیوم تنها با یک شوت در چارچوب!

این پیروزی ارزشمند خارج از خانه در حالی به دست آمد که شاگردان گل محمدی در این بازی نمایش ضعیفی از نظر فنی ارائه کردند؛ آنها که تا پیش از این نبود یک مهاجم گلزن حرفه ای در پیشانی خط حمله را بهانه عدم گلزنی پرسپولیس قلمداد می کردند، شب گذشته دیدند که پرسپولیس حتی با وجود لوکادیا از تنها ضربه در چارچوبش به گل رسید که شاید اگر اشتباه دروازه بان آلومینیوم در خروج از دروازه نبود، آن گل هم به ثمر نرسیده بود.

پرسپولیس در روزی که همه عوامل خلاق خود را در زمین در اختیار داشت (عالیشاه، ترابی، صادقی، رفیعی) تنها موفق به ایجاد دو موقعیت گل در بازی شب گذشته شد و با ثبت تعداد پاس 387 ، عملکرد فنی خوبی را از خود بر جای نگذاشت.

یورگن لوکادیا نیز بر خلاف مانور رسانه ای که بر روی او شده بود، آن بازیکنی نبود که هواداران پرسپولیس از او انتظار داشتند و باید منتظر ماند و دید آیا حرف و حدیث ها بابت دلخوری چند بازیکن نیمکت نشین تیم و دودستگی به وجود آمده بین بازیکنان باعث افت فنی و روانی تیم شده یا تاکتیک های گل محمدی به بن بست رسیده اند؟

گفتنیست اضافه شدن عیسی آل کثیر، پورعلیگنجی و وحید امیری کار را برای گل محمدی سخت تر از این هم خواهد کرد چرا که او نشان داده هنر مدیریت ستاره ها را ندارد و به نظر می رسد بستن تیم کهکشانی در فصل جاری در نهایت به ضرر او تمام شود.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه بی آبرو 27 آگوست 2022 / 11:14 ق.ظ

    آقای میثم فراهانی پرسپولیس کهکشانی هست یا تیم حکومتی کیسه که فقط برای قاتلی 32 میلیارد برای یک فصل قرضی داده خجالت بکشید اگه شما کارشناس باشید باید به حال فوتبال گریست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید