کد خبر:34671
پ

پرسپولیس چند جای خالی دارد؟

🔺با باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، تیم‌های حاضر در لیگ برتر چهار هفته فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم را برای ویرایش لیست بازیکنان خود انجام داده و مربیان باشگاهی این فرصت را در اختیار دارند تا بازیکنانی را در لیست مازاد یا خرید خود قرار دهند. 🔺بر اساس قوانین […]

🔺با باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، تیم‌های حاضر در لیگ برتر چهار هفته فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم را برای ویرایش لیست بازیکنان خود انجام داده و مربیان باشگاهی این فرصت را در اختیار دارند تا بازیکنانی را در لیست مازاد یا خرید خود قرار دهند.

🔺بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، هر تیم در نقل و انتقالات زمستانی مجاز به جذب 6 بازیکن جدید است و مازاد بر این سهمیه، هر باشگاه مجاز به جذب سه بازیکن جدید با شرایط «آزاد» خواهد بود.

🔺براین اساس باشگاه پرسپولیس با توجه به این که در پایان نقل و انتقالات ابتدای فصل تنها 18 بازیکن را در لیست بزرگسال خود جای داد، همچنان 2 جای خالی در لیست دارد که می تواند این دو جای خالی را پر کند. این درحالی است که یحیی گل محمدی هنوز در مورد رادشوویچ و آل کثیر تصمیمی نگرفته و در صورتی که این دو بازیکن را از لیست کنار بگذارد، می تواند سهمیه جای خالی خود در لیست بزرگسالان را به عدد 4 برساند.

🔺از این رو لیست بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر دو جای خالی دارد که در صورت قطعی شدن جدایی بوژیدار رادوشویچ و کنار گذاشته شدن عیسی آل کثیر از لیست (با توجه به مصدومیت طولانی مدت این بازیکن)، دو جای خالی دیگر به آن اضافه خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 18 ژانویه 2022 / 11:49 ب.ظ

    جمشید نور شرق اعلام کرده تا پول پدیده را ندهند پنجره نیم فصل باز نمی شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید