کد خبر:25201
پ

مهمترین آزمون فرهاد مجیدی از راه رسید

بازی این هفته استقلال و ذوب آهن را می توان مهمترین بازی رهاد مجیدی در لیگ برتر در بازگشتش به این تیم دانست.   مهمترین آزمون فرهاد مجیدی از راه رسید پس از اینکه فراز کمالوند به آن شکل عجیب از جمع آبی پوشان جدا شد،  اکنون نگاه هواداران استقلال به بازی این تیم مقابل […]

بازی این هفته استقلال و ذوب آهن را می توان مهمترین بازی رهاد مجیدی در لیگ برتر در بازگشتش به این تیم دانست.

 

مهمترین آزمون فرهاد مجیدی از راه رسید

مهمترین آزمون فرهاد مجیدی از راه رسید

پس از اینکه فراز کمالوند به آن شکل عجیب از جمع آبی پوشان جدا شد،  اکنون نگاه هواداران استقلال به بازی این تیم مقابل ذوب آهن است که کادر فنی علی آیا می تواند روند خوب گذشته خود را که با حضور کمالوند شکل گرفته بود تکرار کند یا خیر؟

این بای از آن جهت برای مجیدی مهم است که اولاً دیدار قبل از دربی محسوب می شود و برای در کورس ماندن حتماً نیا به سه امتیا این بازی دارد، در ثانی او و کادرش می بایست برنده از این بای خارج شوند تا به هواداران استقلال ثابت کنند نتایج اخیر این تیم صرفاً به واسطه حضور فراز کمالوند نبوده و این کادر فنی با دانش استقلال بوده که وزن بیشتری در نتایج درخشان اخیر این تیم داشته است.

مجیدی در صورت موفقیت در دو بای آتی استقلال که مقابل ذوب آهن و پرسپولیس است، گام بلندی در تثبیت جایگاه خود نزد هواداران مردد استقلال برداشته است و به نظر می رسد پس از این اتفاق، حمایت حداکثری هواداران استقلال را پشت سر خود خواهد دید و مخالفین خود را نی ساکت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید