کد خبر:28155
پ

محرومیت بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان با شادی آل کثیر + کلیپ

سانجا جورجویچ بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان به دلیل انجام حرکت نژاد پرستانه مقابل تایلند( مشابه آنچه عیسی آل کثیر انجام داد)، به دو جلسه محرومیت و پرداخت 20 هزار فرارنک سوئیس محکوم شد.   محرومیت بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان با شادی آل کثیر + کلیپ در جریان بای تیم ملی والیبال […]

سانجا جورجویچ بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان به دلیل انجام حرکت نژاد پرستانه مقابل تایلند( مشابه آنچه عیسی آل کثیر انجام داد)، به دو جلسه محرومیت و پرداخت 20 هزار فرارنک سوئیس محکوم شد.

 

محرومیت بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان با شادی آل کثیر + کلیپ

در جریان بای تیم ملی والیبال زنان صربستان و تایلند در لیگ ملت های والیبال 2021 در یک صحنه، سانجا جورجویچ که از امتیاز کسب شده توسط تیمش به وجد آمده بود و با یکی از بازیکنان تایلندی کری خوانی سنگینی داشت، با کشیدن چشمانش و تمسخ چشم بادامی های تایلندی، جو بازی را متشنج کرد و پس از آن فدراسیون جهانی والیبال با رصد صحنه رای به محومیت دو جلسه ای او داد.

البته سانجا پس از بازی بلافاصله از تایلندی ها عذرخواهی کرد و مورد پذیرش آنها قرار گرفت. او با اشاره به اینکه حرکتش توهین آمیز نبوده از آنها عذرخواهی کرد. 4 سال قبل نیز تمامی نفرات تیم ملی والیبال زنان صربستان به خاطر خوشحالی صعود به لیگ ملتهای ژاپن چنین حرکتی را انجام دادند.

شادی سانجا جورجویچ مثل آل کثیر
شادی سانجا جورجویچ مثل آل کثیر

 

کلیدواژه : والیبال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید