کد خبر:6257
پ

فوری | بازگشت برانکو به پرسپولیس جدی شد

پس از اینکه مدیریت استقلال برای جلوگیری از پرداخت غرامت به استراماچونی به دنبال بازگرداندن او به نیمکت استقلال در فصل آتی افتاد‌‌؛ این اتفاق با چراغ سبز برانکو و همچنین استعفای یحیی گل محمدی همراه شد تا زمزمه بازگشت برانکو به نیمکت پرسپولیس و توافق برای کاهش پرداخت غرامت به او بر سر زبانها […]

پس از اینکه مدیریت استقلال برای جلوگیری از پرداخت غرامت به استراماچونی به دنبال بازگرداندن او به نیمکت استقلال در فصل آتی افتاد‌‌؛ این اتفاق با چراغ سبز برانکو و همچنین استعفای یحیی گل محمدی همراه شد تا زمزمه بازگشت برانکو به نیمکت پرسپولیس و توافق برای کاهش پرداخت غرامت به او بر سر زبانها افتاد.

برانکو در همین خصوص گفت:

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس که افتخارات زیادی را همراه این تیم به دست آورد و از محبوبیت خاصی میان هواداران برخوردار است، از بازگشت خود به فوتبال ایران خبر داد.

او گفت: در حال حاضر با فدراسیون عمان قرارداد دارم و به آن پایبندم. طرفداران فوتبال در ایران فوق‌العاده هستند و برایم لذت‌بخش است در کنار آنها باشم. در باشگاه پرسپولیس حمایتی از سوی آنها احساس کردم که هیچ‌گاه در زندگی‌ام تجربه نکرده‌ بودم. هواداران تیم پرسپولیس فوق‌العاده هستند و امیدوارم دوباره روزی پیش آن‌ها باشم.

برانکو افزود: روزهای شیرینی را در زندگی‌ام با پرسپولیس و هوادارانش تجربه کردم. به این باشگاه علاقه زیادی دارم و برای آن‌ها همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم. مالیات قراردادم در این سال‌ها پرداخت نشده ‌و امیدوارم مشکلم حل شود تا در آینده بتوانم دوباره به ایران بیایم.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • استفراغ کیسه کش 8 سپتامبر 2020 / 7:24 ب.ظ

    خخخخ بشین تا استفراغچونی برگرده البته با استفراغچونی باز تیم استفراغ پشکلی بیش نیس خداکنه بگرده تا با همون استفراغچونی بزاریم درتون تا بهانه دیگه ای نداشته باشید

  • تاج 8 سپتامبر 2020 / 3:13 ب.ظ

    بعنوان یک تاجی و ایرانی وطن پرست عاشق روزی هستم که استرا باشد و لنگ حکومتی با براگوه اش زیر قدرت تاج بزرگ له شود! استراماچونی تو هنوز کار در ایرانت نیمه کاره مانده و بازی برگشت باتو در دربی و انتقام آن اتفاق مسخره مانده! البته با احترام به فرهاد و تمام خدمتها و دساوردهایش با تیمی ازهم پاشیده محصول وزیر لنگی و مدیران منسوب شده نفوذی اش.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید