کد خبر:36001
پ

طعنه سنگین مسئول سابق استقلال به فرافکنی تکراری پرسپولیسی ها

محمد سررشته داری دست راست علی فتح اله زاده با انتشار یک استوری معنادار، به فرافکنی این روزهای باشگاه پرسپولیس در خصوص جمله معروف اونها نمی خواهند ما قهرمان بشیم، واکنش نشان داد. این جمله تکراری که ظاهراً به دکترین و شعار اصلی ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر تبدیل شده از زبان مسئولین […]

محمد سررشته داری دست راست علی فتح اله زاده با انتشار یک استوری معنادار، به فرافکنی این روزهای باشگاه پرسپولیس در خصوص جمله معروف اونها نمی خواهند ما قهرمان بشیم، واکنش نشان داد. این جمله تکراری که ظاهراً به دکترین و شعار اصلی ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر تبدیل شده از زبان مسئولین مختلف پرسپولیس و بازیکنان و مربیان مختلف این تیم بیان شد و گفته می شود برانکو ایوانکویچ که مبدع بیانیه نویسی در فوتبال ایران است، چنین رویه مطالبه گرانه و البته فربیبکارانه ای را در باشگاه پرسپولیس بنا کرده تا افکار عمومی هواداران پرسپولیس را مقابل یک دشمن فرضی و خیالی متحد کند. همانطور که در موارد زیر می بینید پرسپولیسی ها سالهاست که فریاد اونها نمی خواهند ما قهرمان بشیم را سر داده اند اما در 5 سال گذشته به قهرمانی رسیده اند و به ریش افکار عمومی که در طول فصل تصور می کردند اراده ای برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس وجود دارد، خندیده اند! اوج این جملات در جام حذفی دو فصل گذشته بود که پس از شکست یحیی گل محمدی مقابل فرهاد مجیدی در دربی، او با فرافکنی و زیر سوال بردن داوری و فدراسیون فوتبال مدعی شد، فدراسیون می خواهد استقلال قهرمان حذفی شود اما در نهایت تراکتور به این عنوان رسید تا بار دیگر این ادعاهای پوشالی رنگ باخته باشد. امسال نیز ظاهراً مجموعه عوامل پرسپولیس اخرین تیر ترکش خود برای رسیدن به استقلال را مطرح کردن این جملات با شدت و حدت بیشتر از تریبون ها رسمی و غیر رسمی خود می بینند تا بلکه با ایجاد حاشیه وبر هم زدن تمرکز کادر فنی استقلال و تاثیرگذاری بر روی عوامل برگزاری مسابقات، فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کم کنند. نکته جالب در این خصوص اینکه این تیم هنوز مطالبات تیم پدیده بابت جذب یحیی گل محمدی را که مربوط به دو سال پیش است تسویه نکرده و هیچ برخرود قانونی با این تیم نشده اما همچنان مدعیست که فدراسیون فوتبال از استقلال حمایت می کند! آنها در حالی به محرومیت فرهاد مجیدی بابت اتفاقات دو سال قبل در برخورد با سیدعلی اشاره می کنند که شکایت سیدعلی از فرهاد مجیدی به صورت کیفری در دادگاه صالحه در حال پیگیری است و انتخاب این داور برای دربی طبیعتاً باید مورد اعتراض باشگاه استقلال قرار می گرفت چرا که سیدعلی مستقیماً با فرهاد مجیدی مشکل شخصی داشته و دارد (به گفته کارشناسان استقلال در دربی از داوری متضرر شد) اما دوستان در باشگاه پرسپولیس مثل رویه سابق خود در موضعی فرافکنانه و طلبکارانه خود را مظلوم دربی و قضاوت سیدعلی معرفی می کنند و این در حالیست که مشخص شد هیچ تخلفی در صحنه تعویض جنجالی توسط داور انجام نشده بود. شاید آقایان فراموش کرده اند که فدراسیون فوتبال وقت، به موجب درگیری های شدید و فیزیکی بازی پرسپولیس و سایپا هیچ حجم محرومیتی باری بازیکنان پرسپولیس صادر نکرد (به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی برانکو بازیکن زیادی در اختیار نداشت) و یا در موردی دیگر کمیته انضباطی موضعی منفعل در خصوص درگیری های بازی پرسپولیس و سپاهان در پیش گرفت و رای خود را به بعد از دربی موکول کرد که به موجب ان سعید آقایی و سید جلال حسینی با محرومیت مواجه شدند!

هر چه که هست، شاید اگر مسئولین پرسپولیس کمی وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند متوجه می شوند که در سالهای اخیر با چه تیمی مماشات شده و سر کدام تیم ها بریده شده است! پنالتی های محرزی که به سود استقلال اعلام می شود از نظر آقایان غیرقانونیست اما همان پنالتی ها در زمانی که مهدی طارمی در پرسپولیس با دایوهای فریبنده میگرفت و هنوز هم در فوتبال پرتغال می گیرد، به هنر پنالتی گیری تعبیر می شود و مورد تحسین قرار می گیرد! آقایان رفتار زشت سرمربی پرسپولیس را نه تنها نکوهش و تقبیح نکردند بلکه در موضعی حمایتی از او مدعی شدند او تحت فشار چنین رفتار زشتی را در دربی نشان داده اما آیا همین رویه در خصوص بهزاد غلامپور صادق نبود؟ آیا این اولین باری است که یحیی گل محمدی از کوره در رفته و برخوردهای زشتی از خود کنار خط نشان می دهد؟ تا کی مافیای رسانه ای قصد دارند از او یک قدیس و یک شخصیت آرام به افکار عمومی نشان دهند؟ آیا رابطه ای بین قرارداد سنگین کادر فنی پرسپولیس با مافیای رسانه ای وجود دارد؟ چرا پیگیر صحبتهای مهدی هاشمی نسب و دستیار یحیی در پدیده در خصوص نوع جذب مشکوک برخی بازیکنان در پرسپولیس نمی شود؟

هر چه که هست، شیرینی صدرنشینی و قهرمانی احتمالی استقلال در این فصل آنقدر زیاد هست که آقایان را به مرز سکته رسانده که برای به زیر کشیدن استقلال دست به هر کاری می زنند. اما فرهاد مجیدی در جمعی خصوصی قول داده که به اندازه ای اختلاف امتیاز با تیم دوم ایجاد کند که قهرمانی استقلال اصلا به 2 امتیازی که بابت پرونده گل گهر به این تیم اضافه شد، وابسته نخواهد بود. به راستی رسانه هایی که روزگاری رکوردهای ریز و درشت پرسپولیس قهرمان را اعلام می کردند این روزها کجایند تا رکوردهای دست نیافتنی استقلال و مجیدی را اعلام رسانه ای کنند؟

بار دیگر تاکید می شود، این قهرمانی با وجود این حجم از کارشکنی برای باشگاه استقلال، هوادارانش و کادر فنی و بازیکنان این تیم به مراتب شیرین تر از 5 قهرمانی تیم رقیب خواهد بود چرا که پس از دوران سلطان مسعود، این قهرمانی مزه دیگری خواهد داشت!

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • رحیم 29 مارس 2022 / 12:50 ب.ظ

    هنوز که قهرمان نشدین که مزه اش را بجشبن اگر جام گرفتین 5 تا از روش کپی کنین بزارین تو ویترین تا شاید شیرین 6 تاش بیشتر از 5جام پرسپولیس باشه شما خودتون تو این 6 سال چقدر دریدگی کردین و هنوز هم میکنین خجالت بکشین با اینهمه حمایت وزیر و فدراسیون کمیته ها و امتیازات معیشتی پنالتی های باد آورده باز هم دم از مشکلات میزنید !!!، واقعا بی شرف و پست و زبون هستین

  • ناشناس 29 مارس 2022 / 10:57 ق.ظ

    چون استقلال شخصیت قهرمانی ندارد

  • ماهان 29 مارس 2022 / 9:24 ق.ظ

    استقلالیها این ۶ سال چی گفتند.اگه مردی یه تحلیل از حرفهای اونها بذار…

    • علی 29 مارس 2022 / 11:35 ق.ظ

      همه ایران حتی خواجه حافظ شیرازی هم میداند قهرمانی های جعلپولیس در این چند سال اخیر با کمک دولت ، مافیا ، فساد ، داوری ،… بدست آمده و هیچ ارزشی ندارد. قهرمانی پاک یعنی قهرمانی بدون حمایت مافیا و دولت و حتی دو بازیکن ارزشمند تیم را به بهانه سربازی از تیم جدا کند ولی تیم بازهم صدرنشین باشد آن هم با اختلاف شش امتیاز با وجود این همه ناداوری .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید