کد خبر:10679
پ

سکوت بازیکنان پرسپولیس در مورد شجاع تائیدی بر ادعای رسول پناه

در حالی که 24 ساعت از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و سفرش به دوحه می گذرد به نظر می رسد اوضاع در اردوی پرسپولیس چندان مساعد نیست و بازیکنان و کادر فنی که دل پری از خلیل زاده داشتند بدون هیچ واکنش خاصی به نوعی ادعاهای جدید رسول پناه را که مدعی این […]

در حالی که 24 ساعت از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و سفرش به دوحه می گذرد به نظر می رسد اوضاع در اردوی پرسپولیس چندان مساعد نیست و بازیکنان و کادر فنی که دل پری از خلیل زاده داشتند بدون هیچ واکنش خاصی به نوعی ادعاهای جدید رسول پناه را که مدعی این موضوع بود همه بازیکنان با شجاع خلیل زاده و خودخواهی هایش مشکل دارند، تائید کردند.

 

فایل صوتی دوم از رسول پناه علیه شجاع خلیل زاده

 

سکوت بازیکنان پرسپولیس در مورد شجاع تائیدی بر ادعای رسول پناه

سکوت بازیکنان پرسپولیس در مورد شجاع تائیدی بر ادعای رسول پناه

خلیل زاده که اصولاً بازیکن تندخویی در زمین بازی هست و به واسطه پرخاش هایش بارها برای پرسپولیس دردسر ایجاد شده، به نظر می رسد به جز چند بازیکن در پرسپولیس با بازیکن دیگری صمیمی نیست و همین موضوع در صحبتهای مهدی رسول پناه نیز مورد اشاره قرار گرفت که دل بسیاری از بازیکنان از شجاع خلیل زاده خون بود.

شجاع خلیل زاده در حالی پرسپولیس را به بدترین شکل ممکن ترک کرد که هفته پیش با جدایی انصاری و ربیع خواه از پرسپولیس (تا این لحظه) تقریباً از صغیر و کبیر بازیکنان فعلی و قبلی پرسپولیس و حتی پیشکسوتان پرسپولیس به این دو بازیکن ادای احترام کردند اما با جدایی شجاع نه تنها او شاهد پیام های محبت آمیز دوستان سابقش در پرسپولیس نبود، بلکه دلخوری پیشکسوتان تیم را نیز پشت سر خود می دید به طوری که آنها موضع گیری تندی علیه این بازیکن که در آستانه فینال آسیایی پرسپولیس را تنها گذاشت داشتند.

 

گفته می شود بسیاری از بازیکنان پرسپولیس که همچنان منتظر دریافت مطالبات خود از باشگاه هستند از درخواست مالی شوکه کننده شجاع به باشگاه شوکه شده اند و معتقدند اگر قرار بر پرداخت به بازیکنان بود، این پرداخت می بایست به مساوات تقسیم می شد. اینطور که از شنیده ها بر می اید، شجاع نیز به واسطه لو رفتن رقم دقیق درخواست مالی اش از باشگاه توسط رسول پناه، قید همکاری با باشگاه را زده است چرا که او رقم های بسیار پائین تری را نزد دوستان خود در پرسپولیس مطرح کرده بود و با افشاگری رسول پناه، دستش برای بازیکنان این تیم رو شده بود و از بابت بازگشت به جمع بازیکنان خجالت زده بود.

 

هر چه که هست به نظر می رسد شجاع خلیل زاده برای همیشه از ذهن بازیکنان و هواداران پرسپولیس پاک شد و او در بازگشتش به فوتبال ایران، جایی در ترکیب پرسپولیس نخواهد داشت.

پی نوشت: چند بازیکن پرسپولیس تنها با انتشار یک قلب و عکس شجاع خلیل زاده برای حفظ ظاهر و رفاقت با او، به یادش بودند اما هیچ کپشن یا توضیح اضافه ای در حمایت از او در مقابل مدیریت باشگاه از آنها شاهد نبودیم.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید